Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Ik heb 17 okt de gold besteld en heb hem ook nog niet…. Ik verwacht dat wij nog wel even moeten wachten

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Ik heb 17 okt de gold besteld en heb hem ook nog niet…. Ik verwacht dat wij nog wel even moeten wachten

Verwacht ik ook :(

Ik heb de gold op 16 oktober besteld, heb ook nog niks gehoord...

Reputatie 7

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Check even de levertijden in andere webwinkels, dan zie je hoe makkelijk winkels aan toestellen kunnen komen.

@pipodeclown Lol ik neem je reactie zo sarcastisch… En waarschijnlijk is het indd bij andere winkels ook niet makkelijk om aan toestellen te komen maar het kan wel zijn dat ze een betere communicatie met klanten hebben, zo helder mogelijk.. en dat is precies wat Tele2 niet heeft!

Reputatie 7

@pipodeclown Lol ik neem je reactie zo sarcastisch… En waarschijnlijk is het indd bij andere winkels ook niet makkelijk om aan toestellen te komen maar het kan wel zijn dat ze een betere communicatie met klanten hebben, zo helder mogelijk.. en dat is precies wat Tele2 niet heeft!

Ik zag van een andere klant dat die wel status mails ontvangt, geen idee waarom anderen die ook niet krijgen. Aan de andere kant voegt het niet veel toe als je hoort dat het toestel er nog niet is, want als die er wel is dan ontvang je een mail voor een bezorgafspraak.

Ik vraag me af of tele2 nog een vergoeding geeft of iets er tegenover heeft staan aangezien iedereen zo lang moet wachten op zijn nieuwe iphone…... Ik heb hem in één keer betaald en maar paar 10tjes korting. Nu zit ik al  5 weken te wachten op mijn 1200 euro :(

Als ik hem bij apple zelf had besteld, had ik mijn nieuwe iphone al in oktober binnen gehad. Heel frustrerend om zo lang te moeten wachten! en dat vanaf 17 okt… geen fijne communicatie. 

Reputatie 1

Vandaag SMS gekregen voor bezorgafspraak. Gaat om de iPhone 12 pro | Graphite | 128 GB. Heb besteld op maandag 19 oktober rond 18:00.

 

Mijn vriend heeft precies dezelfde iPhone besteld, maar was al klant bij Tele2. Hij heeft geen bezorgafspraak, terwijl hij een kwartier eerder besteld heeft. Fijn voor mij uiteraard, maar raar dat de wachtrij niet waterdicht is.

Vandaag SMS gekregen voor bezorgafspraak. Gaat om de iPhone 12 pro | Graphite | 128 GB. Heb besteld op maandag 19 oktober rond 18:00.

 

Mijn vriend heeft precies dezelfde iPhone besteld, maar was al klant bij Tele2. Hij heeft geen bezorgafspraak, terwijl hij een kwartier eerder besteld heeft. Fijn voor mij uiteraard, maar raar dat de wachtrij niet waterdicht is.

@Cas van Tele2  kan dit uitgelegd worden? 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Reputatie 1

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Mijn vriend is nog steeds teleurgesteld en weet nu niet wanneer hij zijn telefoon kan verwachten.

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Hoi Cas, ik ben degene waarover het gaat. Ik heb een kwartier eerder besteld dan mijn vriend, maar verlengd en geen nieuwe klant en heb nog steeds geen bericht gekregen terwijl mijn vriend al een bezorgafspraak heeft. Lijkt niet echt op ‘first come first serve’ dit. Ik ben erg benieuwd naar het antwoord. 

@Cas van Tele2 

 

Vanwege de slechte communicatie over levertijden en mijn ervaring zojuist met de klantenservice wil ik mijn abonnement (dat ik bij de bestelling van de iPhone 12 pro heb genomen) per z.s.m. opzeggen en mijn nog niet geleverde iPhone 12 pro direct in een keer afkopen. 

 

Via de Klantenservice lijkt dit niet te kunnen. Drie keer doorverbonden naar een andere afdeling en na 10 minuten in de wacht ben ik er klaar mee. 

 

Abonnement is maandelijks opzegbaar, en de bestelde iPhone 12 pro betaal ik graag in een keer. 

 

Kun je dit aub in orde gaan maken? 

Ordernummer 51298159

Reputatie 7
Badge +12

Het proces werkt net iets anders, maar geeft hetzelfde resultaat. Je annuleert je lopende verlenging bij de klantenservice. Als dit verwerkt is kun je een nieuwe verlenging aanvragen en dan het toestel in 1 keer betalen. Nadeel is wel dat je nieuwe aanvraag je weer achteraan de wachtlijst zet.

Reputatie 1

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

@Cas van Tele2 Is er al nieuws?

 

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Hoi Cas, ik ben degene waarover het gaat. Ik heb een kwartier eerder besteld dan mijn vriend, maar verlengd en geen nieuwe klant en heb nog steeds geen bericht gekregen terwijl mijn vriend al een bezorgafspraak heeft. Lijkt niet echt op ‘first come first serve’ dit. Ik ben erg benieuwd naar het antwoord. 

Ik heb precies zelfde situatie als jij en ik heb ook nog niet een bericht gekregen tele2 goud ons voor de gek met er komt nieuwe voorraad. Want voordat de iphone 12 pro max released was kon ik hem al op die dag ontvangen ik heb zeker 3 of 4 dagen telefonisch of via internet proberen te vragen van hoe het zit maar nog steeds geen duidelijkheid. En als je op de site kijkt staat er nu 3 tot 4 weken wachtijd ik ben gewoon zo erg boos op tele2 dat ik mn abonnement wil stop zetten maarja dan moet je weer in een wachtrij. En als tele2 ff duidelijk antwoord geeft dan zouden mensen niet zo een probleem maken. Maar hopen dat ze nu wat er aan gaan doen want zo kan het eeecht niet. 

Reputatie 2

Zozo nu vier weken gewacht… morgen maar weer bellen en tele2 medewerkers ff bezig houden

Reputatie 2

6-8 weken. Zijn jullie gek Tele2? 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Reputatie 2

6-8 weken. Zijn jullie gek Tele2? 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Wat? Hebben ze die freaking datum weer aangepast? Wat voor oplichterij is dit?

Reputatie 1

Daar kan Tele2 toch niks aan doen. Doe ff rustig 

Reputatie 2

6-8 weken. Zijn jullie gek Tele2? 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Wat? Hebben ze die freaking datum weer aangepast? Wat voor oplichterij is dit?

Heeft u nieuwe levertijd niet gezien?

Reputatie 1

https://www.macrumors.com/2020/11/05/iphone-12-facing-power-management-chip-shortage/

https://www.zdnet.com/article/iphone-12-pro-component-shortages-has-apple-filling-shelves-with-older-iphones/

https://9to5mac.com/2020/11/05/iphone-12-pro-orders-slip-into-december-due-to-component-shortages/

Reputatie 1

Het is een wereldwijd probleem helaas. We hebben gewoon pech. 

Reputatie 2

Het is een wereldwijd probleem helaas. We hebben gewoon pech. 

U hebt inderdaad gelijk. Maar aan het begin zag ik dat de toestellen vanaf 23 oktober opgeleverd worden. Ik wist niet dat ik zo lang moet kunnen wachten. 

Ik heb net een mail en sms van AMP ontvangen om een bezorgafspraak te maken! Aanstaande maandag komen ze hem bezorgen.

Het gaat om de iPhone 12 pro Gold 128 gb. Ik heb deze op 16 oktober om 16:24 besteld.