[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

  • 14 October 2020
  • 57 reacties
  • 9032 x bekeken
[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 5

@Jerivdm1 ik zie dat @Cas van Tele2 jouw vraag heeft beantwoord in het topic over de levertijden. Topper! :thumbsup_tone4:

 

@timovvv we leveren vanaf 23 oktober. Wanneer je het toestel ontvangt hangt af van jouw plaats in de “wachtrij”. Houd dit topic over de levertijden goed in de gaten voor updates. 

Hi, als ik de iphone 12 pro vandaag bestel, heb ik hem dan 23 oktober in huis?

Beste @Rox van Tele2 ik heb alleen een betalingsmail ontvangen, en via de link staat na betaling dat ik bij ontvangst betaal, terwijl het al afgeschreven is. Ik heb nog geen klantnummer doordat ik een nieuwe klant ben. Ik heb wel een order nummer, kan jij kijken of alles goed is gegaan? Bij je collega’s aan de telefoon kwam ik niet veel verder… Bij voorbaat dank! 

Reputatie 5

Hoi @VincentR, tof dat je voor de iPhone 12 Pro hebt gekozen! Ik zie dat je je klantnummer hebt ingevuld, dus ik ben meteen in het systeem gedoken. Je bestelling is helemaal goed binnen gekomen hoor. De ‘out of stock’ email is tegelijkertijd ook jouw bevestiging. No worries! Via de mail wordt je verder helemaal op de hoogte gehouden.

Hi Tele2,

Op 16 oktober heb ik de iPhone 12 Pro besteld tijdens de pre-sale. Deze heb ik gekozen in combinatie met een verlenging. Tot op heden heb ik geen bevestiging gekregen van mijn bestelling. Wel heb ik bericht gekregen dat de telefoon niet op voorraad is en een document getiteld: Standaard informatie inzake consumptief krediet. Krijg ik pas na de 23e een bevestiging? Of is dit niet van toepassing bij een verlenging?

Reputatie 5

Hi @delaantje6, goede vraag van je! Tele2 biedt op dit moment geen 5G-Ready abonnementen aan. Wanneer hier verandering in komt, informeren wij hierover op onze kanalen. 

Weet je of de Iphone 12 een 5G netwerk krijgt bij tele2 of heeft tele2 momenteel nog geen 5G?

Reageer