[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

  • 14 October 2020
  • 57 reacties
  • 9032 x bekeken
[FAQ] Alle vragen over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, de iPhone 12 Pro Max, en de iPhone 12 mini!

Toon eerste bericht

57 reacties

Hoi @Rox van Tele2 , 

Ik heb een vraag wat betreft mijn bestelling! Ik heb de iphone betaald maar heb geen bevestiging van de betaling ontvangen. Daarnaast ook niets van AMP…

 

 Ik hoop dat ik hem snal binnen zal krijgen want ik kan niet meer wachten! ;)

 

Alvast bedankt! 

Beste @Rox van Tele2,

Ik heb een vraagje over mijn pre-order van de iPhone 12 mini. Ik heb direct betaald met iDeal via de link die ik in de mail kreeg, maar heb daarna geen betaalbevestiging gehad en ik kan het ook nergens in mijn account terugvinden. Als ik nogmaals op de betaallink in de email klik, staat er "Je betaalt bij ontvangst van je bestelling. Zodra je bestelling op voorraad is, krijg je een mail van onze koerier AMP om een bezorgafspraak te maken”, terwijl ik dus al wel betaald heb… Kan het zijn dat die bevestigingen niet verstuurd worden? Kun jij zien of mijn betaling wel goed is doorgekomen?

Bedankt & Groeten, Michiel

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.


Nee, mijn abonnement was al eerder verlopen en had ik een jaar geleden verlengd met 'iedere maand opzegbaar'. Het betrof dus geen verlenging voorafgaand aan het einde van mijn huidige abonnement.

Dit zag ik al staan in een van de info topics: er staat voor de zekerheid een datum 4 maanden in de toekomst, maar zodra je iPhone 12 leverbaar is, verandert de startdatum van je abonnement naar de leverdatum.

Reputatie 2

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.


Nee, mijn abonnement was al eerder verlopen en had ik een jaar geleden verlengd met 'iedere maand opzegbaar'. Het betrof dus geen verlenging voorafgaand aan het einde van mijn huidige abonnement.

 

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement. Dir kan namelijk 4 maanden in de toekomst liggen.

Reputatie 2
Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Ik zou hier graag een antwoord op hebben?

 @Rox van Tele2@Cas van Tele2 en?

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Ik zou hier graag een antwoord op hebben?

Ik heb mijn telefoon de 21e besteld alleen en eerst stond er daarvoor ook een levertijd van 3-4 weken zou zijn, maar nu kan ik dat niet meer zien. Ik heb ook voor een abonnement bij jullie gekozen dat ingaat vanaf 20 november. Heb ik mijn telefoon dan ook voor die tijd binnen? Want ik ga natuurlijk niet voor mijn nieuwe abonnement betalen als ik mijn nieuwe telefoon niet heb. 

Reputatie 2

@Rox van Tele2 Misschien beter communiceren als men weet dat het een gewilde toestel is en men weet dat er beperkt toestel beschikbaar is. Ipv alleen te zeggen dat het leverbaar is vanaf 23 Oktober ook melden dat het langer (weken) kan duren ivm met de reden dat jij noemde. Want met het bericht hiervoor op Tele2 pagina schept men andere verwachtingen. Ik denk dat meeste mensen net als ik dachten dat we mobiel op 23 oktober of  tenminste een week daarna zou krijgen.

Vind het ook vrij onduidelijk met de levertijd.. heb mijn iPhone 12 pro gold op de 16e besteld en meteen betaald . Ik zie niet wanneer ik de levering nu kan verwachten , 

Reputatie 5

@LH.JW I wish I could, maar de voorraden kan ik niet in zien. Dit betekent ook we alle beschikbare informatie met jullie delen in het topic over de levertijden. Zodra je toestel ready to go is, dan ontvang je daar persoonlijk een bericht over. 

Reputatie 2

Hi iedereen, ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen.

Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Ook houden we je altijd via de e-mail op de hoogte. Daarnaast hebben we een topic klaar staan waarin de laatste levertijden te vinden zijn. De laatste updates worden daar gelijk gedeeld! 

 

Kun je wellicht uitspraak doen over de huidige voorraad? Is deze al geheel 'uitgedeeld'? En omdat er nu staat: 3-4 weken, zal er dan tussentijds (dus daarvoor) geen levering gedaan worden?

Reputatie 5

Hi iedereen, ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen.

Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Ook houden we je altijd via de e-mail op de hoogte. Daarnaast hebben we een topic klaar staan waarin de laatste levertijden te vinden zijn. De laatste updates worden daar gelijk gedeeld! 

Ik had toen ik bij jullie bestelde het idee dat ik hem binnen een paar dagen in huis zou hebben dus als het dan wat langer duurt is het niet erg, maar ik vraag me af of jullie nu dan wel kunnen inschatten wanneer de telefoons weer op voorraad zullen zijn?

Ik heb mijn Iphone 12 pro de 21e besteld, alleen ik vraag me af wanneer deze nu ongeveer bezorgd zal worden?

Reputatie 2

Beste @Rox van Tele2, Volgens mij hebben meerdere mensen deze vraag, vandaar dat ik je tag: Ik heb de iphone ge pre-ordered en heb van verschillende medewerkers verschillende antwoorden gekregen, maar wat is dan nu de daadwerkelijke levertijd (zou zijn bij het bestellen vanaf 23 oktober) en is de gehele eerste voorraad er wellicht al doorheen?

Ik heb de iphone 12 pro gepreordert binnen half uur (14:24 16-10-2020). Jammer dat ik niets heb te horen gekregen over mijn bestelling. Geen eens een email dat de levering vertraagd is. 

Reputatie 2

Ik heb de iphone ge pre-ordered en heb van verschillende medewerkers verschillende antwoorden gekregen, maar wat is dan nu de daadwerkelijke levertijd (zou zijn bij het bestellen vanaf 23 oktober) en is de gehele eerste voorraad er wellicht al doorheen?

Er staat te lezen dat als je nu een iphone 12 pro besteld, de levertijd 3-4 weken is. Wat is de levertijd als je hem hebt gepre-orderd?

Reputatie 2

Jammer om te zien dat datum van levering nu 4 weken is. Hiervoor stond mooi op website leverbaar vanaf 23 Oktober, had gehoopt voor snelle levering vandaar bij Tele2 iphone 12 pro besteld. Nu maar afwachten...

Ik heb de 16e mijn iPhone 12 Pro besteld en meteen netjes betaald met iDeal (en het is afgeschreven van mijn rekening), ik heb hier na geen betaalbevestiging gekregen maar wel 2 betaalherinneringen. Ik heb gebeld met de klantenservice en zei vertelde mij dat in het oude systeem staat dat ik niet betaald heb maar in het nieuwe systeem dat ik wel betaald heb, ze konden me hier helaas geen bewijs van mailen. Ik hoop vooral dat mijn bestelling niet geannuleerd word door het oude systeem (zoals wel in de 2e betaalherinnering staat), jullie klantenservice verzekerde mij dat dat niet zo was maar toch ben ik bang dat dat automatisch gebeurd aangezien ik ook automatisch de betaalherinneringenontvang. Ik had meteen bij de pre-order besteld dus het zou zonde zijn als ik hier door een maand later pas mijn toestel heb. We zullen het rond 15:00 zien, dat is het moment dat de 24 uur voorbij is..

Ik zie nu dat de levertijden zijn geupdate, als ik het dus goed begrijp is de levertijd nu nog 3 a 4 weken als je op 17 oktober een 128GB Pro Blauw besteld hebt?

Reputatie 5

@LottePleun Ja zeker, houd je mail goed in de gaten vandaag! 

Hi,

Als je je bestelde iphone niet direct bij de eerste levering krijgt, krijg je dan ook vandaag bericht daarover?
 

Reageer