Ik heb sinds 23 september de 100Mbps verhoging in laten schakelen.
Ik dacht gisteren hey laat ik eens een speedtest doen en ik kwam uit op 40Mbps (Ookla speedtest app android) Modem staat op nog geen 30 cm van mijn telefoon af in een open ruimte.
Dus ik bel zojuist met de klantenservice wat is dat slecht bevallen zeg!!!! 35 minuten gewacht tot ik iemand aan de lijn krijg. Ik krijg vervolgens een medewerker aan de lijn en die stelt mij de standaard "beveiligings"-vragen. Daarna de vragen of het L1 lampje brandt (Ik ben verbonden met mijn camera dus internet werkt sws). Of ik het al met een kabel geprobeerd heb, antwoord NEE.
Hij doet wat testjes en geeft aan dat er 108Mbps snelheid bereikt wordt (kabel)
Vervolgens geef ik aan dat wij allemaal SMART/IoT apparaten aan de WiFi hebben hangen en dus geen kabels meer hebben.
Wat denk je? De verbinding wordt spontaan verbroken of diegene heeft opgehangen.
Al met al is de service !@#$%^.
Ik zou graag een nieuwe goede modem opgestuurd willen krijgen, hoe kan ik hier voor zorgen?
Beste antwoord door Tu Ya
Bekijk origineel bericht