beantwoord

Wifi modem

  • 31 January 2019
  • 6 reacties
  • 120 x bekeken

Ik ben ontzettend boos op Tele2!!!!
Ik ben overgestapt naar tele 2 voor wifi en krijg een oude kapotte modem. Wordt er weer een nieuwe opgestuurd is het weer oud en kapot! 7 dagen lang moeten we bellen en iedere keer wordt er gezegt dat het naar de hoofdkantoor wordt vermeld. Wij moeten iedere keer naar een familielid voor wifi omdat we belangrijke scripties hebben voor school. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden anders stap ik naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 31 January 2019, 09:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Ik kan je frustratie begrijpen. Maar vanuit de notities blijkt dat er mogelijk een probleem met de data/ configuratie gaande is. Dit ligt bij de verantwoordelijke afdeling van het hoofdkantoor maar daar moet ik je inderdaad wel vragen op te wachten. Ik kan dit proces helaas niet versnellen. Excuses voor het ongemak .
Wanneer we de modem van mij oom aansluiten van tele 2 doet het gelijk. Stuur maar een monteur met nieuwe modem op
Reputatie 5
Ik kan hier geen monteur voor sturen. Ik moet je vragen te wachten op de afhandeling door het hoofdkantoor.
Hoelang moet ik nog wachten? Er worden wel kosten op rekening gebracht deze 7dagen! Het interesseert me niet het moet opgelost worden
Reputatie 5
Het wordt opgelost. De periode dat het niet werkt kun je uiteraard een vergoeding voor krijgen op de abonnementskosten. Het kan maximaal 5 werkdagen duren (vandaag is de eerste werkdag)
Dit schiet echt niet op sinds 25 januari zeggen jullie dat het opgelost wordt