Skip to main content
Ik ben ontzettend boos op Tele2!!!!

Ik ben overgestapt naar tele 2 voor wifi en krijg een oude kapotte modem. Wordt er weer een nieuwe opgestuurd is het weer oud en kapot! 7 dagen lang moeten we bellen en iedere keer wordt er gezegt dat het naar de hoofdkantoor wordt vermeld. Wij moeten iedere keer naar een familielid voor wifi omdat we belangrijke scripties hebben voor school. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden anders stap ik naar een andere provider.
Dit schiet echt niet op sinds 25 januari zeggen jullie dat het opgelost wordt
Het wordt opgelost. De periode dat het niet werkt kun je uiteraard een vergoeding voor krijgen op de abonnementskosten. Het kan maximaal 5 werkdagen duren (vandaag is de eerste werkdag)
Hoelang moet ik nog wachten? Er worden wel kosten op rekening gebracht deze 7dagen! Het interesseert me niet het moet opgelost worden
Ik kan hier geen monteur voor sturen. Ik moet je vragen te wachten op de afhandeling door het hoofdkantoor.
Wanneer we de modem van mij oom aansluiten van tele 2 doet het gelijk. Stuur maar een monteur met nieuwe modem op
Ik kan je frustratie begrijpen. Maar vanuit de notities blijkt dat er mogelijk een probleem met de data/ configuratie gaande is. Dit ligt bij de verantwoordelijke afdeling van het hoofdkantoor maar daar moet ik je inderdaad wel vragen op te wachten. Ik kan dit proces helaas niet versnellen. Excuses voor het ongemak .