[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 407 reacties
  • 66005 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

407 reacties

Nee, helaas.. nog niets gehoord 

Hoi @henkk97 natuurlijk, ik kijk met alle plezier met je mee! Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad dat je op 22 oktober het toetsel hebt besteld. Vanwege de 4-6 weken levertijd kun je de mail voor de bezorgafspraak tussen vrijdag 19 november en vrijdag 3 december verwachten. Echter zou ik uitgaan van vrijdag 3 december. Het kan natuurlijk altijd eerder of iets later, maar de bestelling ziet er goed uit hoor, geen zorgen! 

Ik weet niet precies welk toestel je neefje heeft besteld, maar ik zie bij de iPhone 13 veel toestellen die direct leverbaar zijn. Als het een toestel is met inderdaad een langere levertijd dan noem ik hem een geluksvogel. Ik ontvang af en toe berichtjes van klanten die eerder dan verwacht de afspraak konden maken. Ik hoop dat dit geluk in de familie zit! :smile:

Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen maken? Ik hoor het graag!

@henkk97 heb jij a een afspraak kunnen maken?

Ik heb op 11 oktober de iPhone 13 pro max gold 128gb besteld. Nu wacht ik al 6 weken dus heb ik besloten de klantenservice te benaderen.

Er werd letterlijk tegen mij gezegd ‘ivm leveringsproblemen met de iphone 13 duurt de levering een stuk langer dan normaal. Op dit moment staat er nog een levertijd op van ongeveer 4 week.’ 

ik ben niet van plan nog 4 weken te wachten boven op de 6 weken die ik al heb gewacht. De levertabel klopt dan ook niet.

Ik ga het bij Belsimpel proberen aangezien die wel goeie recensies heeft over hun leveringen.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt en zijn weer up to date. Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten! :smile: 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hee Ilona,

 

heb jij al een bericht gehad? Morgen zit jij op 6 weken toch? Ik vrijdag. 
denk dat ik vandaag maar ga bellen (weer🤪) 

duurt me nu echt te lang…. Eerst 3-4 weken moeten wachten. Nu 4 TOT 6 weken… levertje. Maar goed, ik verwacht niet dat de telefoon deze week thuis geleverd gaat zijn. moedeloos. 

Haay, nee helaas nog geen bericht... ik heb de hoop staan op morgen zoals hier eerder gezegd wordt dat je echt de laatste dag een mail krijgt. Wilde ook al bellen maar zal even wachten tot morgen... 

 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hee Ilona,

 

heb jij al een bericht gehad? Morgen zit jij op 6 weken toch? Ik vrijdag. 
denk dat ik vandaag maar ga bellen (weer🤪) 

duurt me nu echt te lang…. Eerst 3-4 weken moeten wachten. Nu 4 TOT 6 weken… levertje. Maar goed, ik verwacht niet dat de telefoon deze week thuis geleverd gaat zijn. moedeloos. 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Ja, balen he! Had ook echt niet gedacht dat we zo lang moeten wachten op een tel... vriendin van mij heeft hem vorige week al binnen en dan ook later besteld🙈 maar hopelijk krijg ik deze week bericht.

Zeker laat ik wat weten ook als het andersom is he 😉

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Jeetje. Ik hoop echt dat ik hem deze maand nog krijg! Geef jij hier even een update als je een afspraak hebt kunnen maken of hem al binnen hebt? 

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Ik heb deze tel 13 okt besteld en helaas ook nog STEEDS geen mail gehad dus hoop dat ik deze woensdag hopelijk of eerder ga krijgen.... dus denk dat je zeker nog 1 week moet wachten.....

Hoi. Ik heb op 18-10 een iPhone 13 pro Max 128gb gold besteld, maar ik heb nog steeds geen mail of sms ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Ik wacht nu al bijna 5 weken. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht om zolang te wachten op m’n nieuwe telefoon. Mag ik alstublieft even een update??

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist aangepast, dus de meest actuele informatie is weer voor handen. 

Voor nu alvast een goed weekend!

Iphone 13 Pro Max zilver 128 gb besteld op 30 oktober en kon zojuist een bezorg afspraak maken. Nadeel; ze vragen om extra kosten als de rit niet “duurzaam” is.

Wat snel dat je een afspraak kan maken! Super fijn. 
wel vervelend die extra kosten.

 

wat ik raar vind is dat ik 2 weken eerder heb besteld, een “kortere wachttijd” heb in deze tabel, en jij hem al kan laten bezorgen 🧐

Wat vervelend!… vreemd ook… al contact opgezocht met tele2? Geen idee of je dat gaat helpen überhaupt  😩

Iphone 13 Pro Max zilver 128 gb besteld op 30 oktober en kon zojuist een bezorg afspraak maken. Nadeel; ze vragen om extra kosten als de rit niet “duurzaam” is.

Wat snel dat je een afspraak kan maken! Super fijn. 
wel vervelend die extra kosten.

 

wat ik raar vind is dat ik 2 weken eerder heb besteld, een “kortere wachttijd” heb in deze tabel, en jij hem al kan laten bezorgen 🧐

Ik had vanaf het begin bij belsimpel besteld, wel met een Tele2 abonnement natuurlijk. Ik ben hier beland omdat weken lang niemand kon vertellen wanneer ik het toestel kon verwachten.

Nu heb ik ook weer een abonnement van Tele2 omdat die simpelweg het goedkoopst zijn. De iPhone heeft belsimpel nu voor me gefixt. Zojuist bevestiging van verzending gehad :)

 

Wat een goede service! Zouden ze hier wat van op kunnen steken 🤨

begin mij echt ernstig te irriteren… 

Ik had vanaf het begin bij belsimpel besteld, wel met een Tele2 abonnement natuurlijk. Ik ben hier beland omdat weken lang niemand kon vertellen wanneer ik het toestel kon verwachten.

Nu heb ik ook weer een abonnement van Tele2 omdat die simpelweg het goedkoopst zijn. De iPhone heeft belsimpel nu voor me gefixt. Zojuist bevestiging van verzending gehad :)

 

Wil even vermelden dat Belsimpel zich van z’n beste kant heeft laten zien. Na 5 weken wachten heb ik mijn bestelling geannuleerd. 
 

In overleg (en met tegemoetkoming voor het langere wachten) heb ik de 13 pro max 256 Gb graphite (Ipv de 128) besteld. Ik krijg uiteindelijk een beter toestel, meer data bij m’n abonnement en betaal eenmalig €19 extra. Telefoon komt morgen binnen.

 

Goed om te zien dat de service bij Belsimpel top is!

 

Maar je bent over gestapt van tele 2 naar belsimpel? Ik wacht namelijk ook al 5 weken.... 

 

 

Wil even vermelden dat Belsimpel zich van z’n beste kant heeft laten zien. Na 5 weken wachten heb ik mijn bestelling geannuleerd. 
 

In overleg (en met tegemoetkoming voor het langere wachten) heb ik de 13 pro max 256 Gb graphite (Ipv de 128) besteld. Ik krijg uiteindelijk een beter toestel, meer data bij m’n abonnement en betaal eenmalig €19 extra. Telefoon komt morgen binnen.

 

Goed om te zien dat de service bij Belsimpel top is!

 

 

Iphone 13 Pro Max zilver 128 gb besteld op 30 oktober en kon zojuist een bezorg afspraak maken. Nadeel; ze vragen om extra kosten als de rit niet “duurzaam” is.

Bedankt voor de update , ik begrijp dat jullie er verder ook niets mee kunnen dus neem jullie niets kwalijk.

 

We wachten maar weer geduldig af :)

Hartelijke groet,

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @henkk97 natuurlijk, ik kijk met alle plezier met je mee! Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en ik zie inderdaad dat je op 22 oktober het toetsel hebt besteld. Vanwege de 4-6 weken levertijd kun je de mail voor de bezorgafspraak tussen vrijdag 19 november en vrijdag 3 december verwachten. Echter zou ik uitgaan van vrijdag 3 december. Het kan natuurlijk altijd eerder of iets later, maar de bestelling ziet er goed uit hoor, geen zorgen! 

Ik weet niet precies welk toestel je neefje heeft besteld, maar ik zie bij de iPhone 13 veel toestellen die direct leverbaar zijn. Als het een toestel is met inderdaad een langere levertijd dan noem ik hem een geluksvogel. Ik ontvang af en toe berichtjes van klanten die eerder dan verwacht de afspraak konden maken. Ik hoop dat dit geluk in de familie zit! :smile:

Laat je het me weten als je de bezorgafspraak hebt kunnen maken? Ik hoor het graag!

@Tele2 mijn neef heeft vorige week de iphoneb13 besteld en kreeg vandaag een mail om een afspraak te maken voor bezorging, nu vroeg ik mij af of alles wel goed gaat met mijn bestelling van de iPhone 13 pro max sierra blue 128gb.. heb deze op 22 oktober besteld. 

Zou u dit voor me willen inzien ? 

Hartelijke groet

Heeft hij wel dezelfde hoogte aan GB? Kan zijn dat hij hogere GB heeft en dan kan het wel kloppen en kleur en type iphone ook hetzelfde?

Nee, hij heeft de iPhone 13 besteld en ik de iPhone 13 pro max. Maar voor de iPhone 13 staat ook 2-4 weken levertijd dus wel vreemd..

@Tele2 mijn neef heeft vorige week de iphoneb13 besteld en kreeg vandaag een mail om een afspraak te maken voor bezorging, nu vroeg ik mij af of alles wel goed gaat met mijn bestelling van de iPhone 13 pro max sierra blue 128gb.. heb deze op 22 oktober besteld. 

Zou u dit voor me willen inzien ? 

Hartelijke groet

Heeft hij wel dezelfde hoogte aan GB? Kan zijn dat hij hogere GB heeft en dan kan het wel kloppen en kleur en type iphone ook hetzelfde?

@Tele2 mijn neef heeft vorige week de iphoneb13 besteld en kreeg vandaag een mail om een afspraak te maken voor bezorging, nu vroeg ik mij af of alles wel goed gaat met mijn bestelling van de iPhone 13 pro max sierra blue 128gb.. heb deze op 22 oktober besteld. 

Zou u dit voor me willen inzien ? 

Hartelijke groet

Op 18 oktober de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 256GB besteld en afgelopen dinsdag de afspraak kunnen maken voor 20 November. 😎

Nice! Ik heb 22 oktober besteld , hopelijk betekent dat dat ik over 4 dagen bericht krijg 🤩  alvast veel plezier er mee ! Vraagje : had je ook eerdere bezorg opties of was 20 november de eerste mogelijkheid die jij kon kiezen?

Ik kon hem 18 November laten bezorgen, maar je moet aanwezig zijn en dat lukte in mijn geval niet. Vandaar dat het bij mij pas 20 November werd. 😊

Thanks 🙂!

Dus als ik het goed begrijp, moeten we nu 6 weken wachten, om vervolgens nog 2 weken te wachten tot die bezorgd kan worden?

Ja en nee, de levertijd is nu behoorlijk langer zag ik. Ik kon op 9 November een afspraak plannen voor 18 November (of later), dus ja ik moest dan wel een nog een week wachten… Maar wat is één week op al die dagen dat je al wacht? Je hebt dan duidelijkheid over wanneer je iPhone komt, dus ik ben nu sinds 9 November aan het aftellen. 😛

Fijn dat jij m al donderdag ontvangt! 
 

ik kreeg 12 november een mail voor een bezorgafspraak. Eerste mogelijkheid was 22 november. Gisteren kreeg ik een e-mail dat ze een storing hadden en dat ze pas vanaf 29 november plek hebben

Op 18 oktober de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 256GB besteld en afgelopen dinsdag de afspraak kunnen maken voor 20 November. 😎

Nice! Ik heb 22 oktober besteld , hopelijk betekent dat dat ik over 4 dagen bericht krijg 🤩  alvast veel plezier er mee ! Vraagje : had je ook eerdere bezorg opties of was 20 november de eerste mogelijkheid die jij kon kiezen?

Ik kon hem 18 November laten bezorgen, maar je moet aanwezig zijn en dat lukte in mijn geval niet. Vandaar dat het bij mij pas 20 November werd. 😊

Thanks 🙂!

Dus als ik het goed begrijp, moeten we nu 6 weken wachten, om vervolgens nog 2 weken te wachten tot die bezorgd kan worden?

Ja en nee, de levertijd is nu behoorlijk langer zag ik. Ik kon op 9 November een afspraak plannen voor 18 November (of later), dus ja ik moest dan wel een nog een week wachten… Maar wat is één week op al die dagen dat je al wacht? Je hebt dan duidelijkheid over wanneer je iPhone komt, dus ik ben nu sinds 9 November aan het aftellen. 😛