beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro

  • 25 January 2021
  • 233 reacties
  • 5964 x bekeken

Reputatie 1

Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?

icon

Beste antwoord door Art50 30 March 2021, 07:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

Reputatie 1

Groot gelijk! Ik moet nog even😔 ....als ik dit van te voren had geweten had ik nooit verlengt.

Ik heb deze tutorial ook gevolgd, zie inderdaad “2G/3G/4G/5G” staan nu, maar hij ontvangt nog steeds geen 5g helaas :(

Reputatie 7
Badge +12

Voor daadwerkelijk 5g gebruik moet je wel de 5g add on hebben besteld en in het 5g dekking gebied zitten.

Reputatie 6
Badge +4

Ik heb deze tutorial ook gevolgd, zie inderdaad “2G/3G/4G/5G” staan nu, maar hij ontvangt nog steeds geen 5g helaas :(

Het werkt ook alleen in een 5G gebied wat @eric ook zegt. Heb je ook de *#*#*4636*#*#* gedaan op het einde? Zodat je de netwerk handmatig kan activeren? Volg alle stappen heel goed.

Krijgen wij een melding als het werkt? Heb voor nu maar 5g uitgezet in me bundel.

Reputatie 1

Nog weinig positief nieuws aan de horizon denk ik...beta 6 en 7 bevat totaal niks nieuws dus😞

Heb op het werk een KPN sim van een collega geprobeerd, direct zonder problemen 5g ontvangst!

Reputatie 1

Ja die hebben hun zaakjes blijkbaar wel op orde...

Reputatie 6
Badge +2

Update: We hebben contact gehad met One Plus en zij hebben aangegeven dat deze week een software update gepusht wordt die het mogelijk maakt om 5G te gebruiken!

Mocht na de update 5G niet werken dan ga ik het meteen aankaarten bij One Plus. Ik hoor graag van jullie of het werkt na deze week!

Reputatie 1

Ok...

Moet iedereen wel eerst weer de 5g toegang activeren lijkt me 🙈

Reputatie 1

Kun je die ieder moment weer aanzetten? Heb hem 2 dagen geleden afgezet namelijk

Kun je die ieder moment weer aanzetten? Heb hem 2 dagen geleden afgezet namelijk

Volgens mij als je in de app kijkt bij abonnement staat er tot wanneer je 5g toegang aktief is! Tot die datum heb je dan 5g toegang en na die datum zou je hem dan weer aan kunnen zetten volgens mij!

Reputatie 1

Zie er niets bij staan iig...

In de app bij abonnement en dan abonnement wijzigen, dan zie je zoals mijn screenshot!

 

Reputatie 1

Ok.maar staat daar een datum bij dan?

Reputatie 7

Wijzigen kan per (kalender)maand.

Reputatie 1

Ok.5g ..update ? Morgen woensdag ...one plus???Cas ? 

Nog weinig positief nieuws aan de horizon denk ik...beta 6 en 7 bevat totaal niks nieuws dus😞

Net beta 8 erop gezet! Helaas nog niks veranderd 😒

Reputatie 1

Gaat niet gebeuren ook...is een groot l.l verhaal..zeggen overal het word deze week opgelost,dat beloof ik! Bla,bla, bla....ze doen helemaal niets,alleen maar nog meer mensen toestellen aan laten schaffen waarvan ze de beloftes niet na kunnen komen.

En het ligt allemaal aan One Plus terwijl anderen wel hun zaakjes op orde hebben. Beloof dan niks!

Reputatie 1

Ja maar waarom werkt het dan bij KPN en Vodafone wel??? Denk dat het meer aan Tele2 ligt

Dat bedoel ik juist...dat Tele2 het probleem door schuift naar One Plus twrwijl anderen het wel voor elkaar hebbwn.

Reputatie 1

Ja klopt! Zelfs op het t mobile werkt het! Hoe moeilijk kan het zijn

Ja klopt! Zelfs op het t mobile werkt het! Hoe moeilijk kan het zijn

Ach, we hebben wel een dagbundel van 8 GB en bundelbooster van 2 GB nu bij ons unlimited! 😜