beantwoord

5g werkt niet op mijn one plus 8 pro

  • 25 January 2021
  • 233 reacties
  • 5964 x bekeken

Reputatie 1

Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?

icon

Beste antwoord door Art50 30 March 2021, 07:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

233 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Die update van Oneplus komt eraan. Daarin zet oneplus de settings vanzelf goed. Deze tutorial is alleen voor mensen die niet kunnen wachten. Om daadwerkelijk 5g te kunnen gebruiken moet je wel de 5g bundel in mijn.tele2.nl aanzetten.

Reputatie 1

Eerst zien,dan geloven! Tot op heden is het gewoon nog mensen voor de gek houden bij Tele2...mensen denken gebruik te kunnen maken van iets ,maar Tele2 kan z'n belofte niet nakomen...dus vals adverteren wat ze nu doen op dit moment....heb al gemaild met de consumentenbond...

Reputatie 6
Badge +4

Het is aan te raden om je 5G optie voor nu uit te zetten, en pas weer in te schakelen als het opgelost is.

Reputatie 6
Badge +4

Eerst zien,dan geloven! Tot op heden is het gewoon nog mensen voor de gek houden bij Tele2...mensen denken gebruik te kunnen maken van iets ,maar Tele2 kan z'n belofte niet nakomen...dus vals adverteren wat ze nu doen op dit moment....heb al gemaild met de consumentenbond...

 

Zou dit dan melden bij OnePlus, zij zijn de enige die dit kunnen oplossen. Zij moeten de certificaten voor 5G vrijgeven. Tele2 is er al druk mee bezig, maar zijn echt afhankelijk van OnePlus.

Sterkte met de Consumentenbond.

 

 

 

Reputatie 1

Die zouden ook uit zetten! Maar na telefonisch contact blijkt die gewoon aan te staan! A 2 euro pmaand....ik ga m'n contract uitzitten en overstappen..ben er klaar mee.

Reputatie 6
Badge +4

Die zouden ook uit zetten! Maar na telefonisch contact blijkt die gewoon aan te staan! A 2 euro pmaand....ik ga m'n contract uitzitten en overstappen..ben er klaar mee.

Jammer, maar helaas! Hopelijk heb je daar meer geluk. 

Reputatie 1

Ja ,ga nu voor de meer betrouwbare providers....KPN / Vodafone...dit gaat hem niet worden....dus Cas ...houd maar iemand anders voor de gek..mij niet meer.

Reputatie 6
Badge +4

Je hebt iedergeval antwoord op je vraag gekregen. Ondanks dit grote probleem wens ik je nog een prettig weekend! Geniet van de zon @Manfred 

Reputatie 7
Badge +12

 😀

Reputatie 1

Grotere providers hebben hun zaakjes wel op orde...na 8 jaar Tele2 ga ik ermee stoppen...jammer dat ik pas verlengt heb..maar goed

Reputatie 7
Badge +12

Zeker goed. 5g is op dit moment zo ie zo nog niet sneller dan 4g advance. In 2022 komt de veiling voor de 3.5 ghz frequenties. Dan ga je pas echt het verschil ervaren.

Reputatie 1

Daarom...mooi moment om afscheid te nemen van Tele2...houd niet van valse beloftes

Reputatie 6
Badge +4

Daarom...mooi moment om afscheid te nemen van Tele2...houd niet van valse beloftes

Je krijgt deze snelheden nergens nog, sterkte met een provider vinden die wel deze "beloftes" kunnen na komen

Reputatie 1

Gaat me niet om de snelheid! Totaal niet! Maar als je 5g aanbied moet je het ook gewoon leveren op dat bepaalde toestel...anders is het vals adverteren! Simpel ...

Reputatie 6
Badge +4

Eens @Manfred , ik ga niet weer de redenen noemen waardoor dit nu het geval niet is, die kan je hier boven lezen. Mocht er in de toekomst nog eens iets zijn mag je natuurlijk gewoon weer een nieuw topic aanmaken.

 

We kunnen eindeloos hier over doorgaan, maar daardoor krijg je nu geen 5G. Nog een prettig weekend. 

Reputatie 7
Badge +12

Geen valse beloftes, gewoon even lezen.

Dat heeft te maken dat de bandbreedte van 5G in de 700 Mhz beperkt is en de 4G netwerken van topkwaliteit zijn in Nederland. De snelheid door het stapelen van frequenties is nu al zo hoog dat 5G in 2022 echt snelheid gaat toevoegen. Wel is de indoor penetratie met 700 Mhz beter. 

 

Reputatie 1

Snap de bigdeal niet, die 5g kan je gewoon uitzetten, en als de update komt kan je hem weer aanzetten. Plus eigenlijk alles nog in de testfase zit, en je eigenlijk over een maandje wel 5G kan krijgen, of de stappen doorloopt om 5G te krijgen.

Snap de bigdeal niet, die 5g kan je gewoon uitzetten, en als de update komt kan je hem weer aanzetten. Plus eigenlijk alles nog in de testfase zit, en je eigenlijk over een maandje wel 5G kan krijgen, of de stappen doorloopt om 5G te krijgen.

Ik denk dat de meesten hier niet precies begrijpen wat Manfred bedoeld! Waarom verkoopt Tele2 iets wat gewoon niet werkt! En hoezo blijven ze dat nog steeds aanbieden terwijl ze weten dat het niet werkt! 

Reputatie 1

Klopt, eens.. Maar Tele2 is wel in staat om alles te vergoeden.

Reputatie 1

Klopt helemaal Heja69

Hoe toevallig, open net de Tele2 app, heb ik een cadeautje, 24 uur unlimited data! Laat ik nu een unlimited abbo hebben 😆😆😆 Maar toch bedankt hoor!

Reputatie 1

Doen ze gewoon voor jou hé 😄

Doen ze gewoon voor jou hé 😄

Lief he, toch maar blijven dan 🙈🙈🙈

Reputatie 1

Da's jou keuze...heb pas verlengt,dus ga m'n tijd maar uitzitten na 10 jaar, Tele2...ga iig na dit overstappen....ben er klaar mee.

Da's jou keuze...heb pas verlengt,dus ga m'n tijd maar uitzitten na 10 jaar, Tele2...ga iig na dit overstappen....ben er klaar mee.

Was eigenlijk grappig bedoeld, wij zijn er ook klaar mee, hebben nog paar maanden te gaan en zijn dan weg hier!