Mobiel aan op vakantie



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

154 reacties

Ja gelukkig dat de Consumentenbind ervoor zorgde dat er eindelijk een wet is gekomen waar Tele2 zich wel aan MOET houden. Dit geld niet alleen voor Tele2 abonnementen maar gewoon voor ALLE abonnementen van ALLE Nederlandse providers. Bovendien kun je niet je hele internetbundel verbruiken in het buitenland. Bij Tele2 is dat 6GB per maand. Bij andere providers zijn weer andere voorwaarden.
Reputatie 6
Mooi om te horen, nu alleen nog 4g roaming in de EU. 😉;) wink terug. Wie weet wat de toekomst nog gaat brengen?


Nou ik heb in Nederland mijn mobiel 24/7 aan maar op vakantie had ik hem mooi uitgezet hahahaha.😄Vanaf 8 juni kan je ervoor kiezen om hem aan uit te zetten, of aan te laten. Lekker toch?
Maar als je je toestel liever uit zet, snap ik dat goed. En gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf bepalen 🙂

Vrijheid om je mobiel uit te zetten of aan te houden, dat is wat wij jullie graag bieden 🙂
Nou ik heb in Nederland mijn mobiel 24/7 aan maar op vakantie had ik hem mooi uitgezet hahahaha.
😄
Reputatie 5
Eindelijk grenzeloos bellen, sms’en en internetten op vakantie! Met Tele2 kon je altijd al zorgeloos genieten binnen Nederland. Maar binnenkort kun je roaming gewoon aan laten staan als je de grens overgaat. Zonder verrassingen als je eenmaal weer thuis bent.

Je gebruikelijke belbundel én databundel zijn namelijk vanaf 8 juni 2017 geldig in de hele EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland! Dit grenzeloos goede nieuws geldt voor alle bestaande en nieuwe abonnementen van Tele2.

Als je je bundel voor bellen, sms’en en internetten hebt verbruikt terwijl je in het buitenland bent, gelden de normale buiten-de-bundeltarieven van Tele2. Je kunt dan ook een Extra Internetbundel kopen in het buitenland, net zoals nu al in Nederland.

Heb je een Unlimited bundel, dan kan je uiteraard helemaal losgaan in Nederland. In de EU heb je dan 6GB per maand.

Kijk hier voor meer informatie en de actuele tarieven.

Wij wensen iedereen alvast een hele prettige zomervakantie.
We houden contact.


Mooi om te horen, nu alleen nog 4g roaming in de EU. 😉