-
-
Is lekker bezig
-
5 reacties
1 maand geleden verlengde ik mijn abonnement icm een iPhone 14 die ik met €330 aanbetaalde.
Iphone 14 was op voorraad maar raakte zoek, tot op heden heb ik al zeker 10keer met de klantenservice gebeld echter word ik continu afgewimpeld, ondertussen is wel het nieuwe abonnement ingegaan. Ik loop met een defecte telefoon, verneem letterlijk niets en vraag me af wanneer ik nu mijn nieuwe telefoon eindelijk kan verwachten!!!
ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken.
Hi Linda, allereerst van harte welkom op onze Community. Goed dat je ons hebt gevonden. Ik snap volkomen dat je niet blij wordt van deze situatie. Mijn excuses voor het ongemak, en ik help je met alle liefde direct verder!
Ik lees dat mijn collega de mail naar je heeft gestuurd waarin je toestemming geeft voor twee onderzoeken bij PostNL. Klopt het dat je op deze mail gereageerd hebt met de benodigde ondertekeningen? Zo ja, dan staat de case klaar voor mijn collega’s en ontvang je binnen 7 werkdagen nadat je terug hebt gemaild een reactie van ze. Kun je me vertellen of en wanneer je dit hebt gedaan?
Mocht je de mail nog niet teruggestuurd hebben met de ondertekening, dan hoor ik het ook van je. Ik stuur je dan opnieuw de mail, zodat ik het onderzoek voor je kan starten. Geen zorgen, het komt helemaal goed. Hoelang het duurt, voordat je je toestel ontvangt durf ik op dit moment nog niet te zeggen, maar zodra we het in werking zetten, kan het snel gaan.
Groetjes,
Marciano
Bekijk origineel bericht