Skip to main content

Beste Tele2-support/forumleden,

Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:

1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.

2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?

Alvast bedankt!

Hey @Maikelaarts,

Ah top dat je hem hebt ontvangen! Je moet een foto maken waarop de aankoopdatum, het toestel en de winkel duidelijk zichtbaar zijn. Dan komt het helemaal goed als je die op deze pagina upload!

Ik ga dit topic sluiten, omdat de topic starter al een antwoord heeft gekregen en zodat we het overzicht kunnen bewaren. Mocht je nog vragen hebben, dan kletsen we verder in dit topic! Ik hoor graag van of het is gelukt! 😄


@Marciano van Tele2  Ik heb de factuur binnen gehad geloof ik! Hoef ik alleen maar het gedeelte van de telefoon zelf door de sturen of de gehele factuur?


Hey @Maikelaarts,

Heb je deze nodig om gebruik te maken van een van de Samsung promoties? Dan heb je de hardware factuur nodig. Deze wordt enkele dagen na je bestelling naar je gemaild. Heb je die niet gehad? Stuur me dan even een privebericht met je:

  • IMEI-nummer
  • Type toestel
  • E-mailadres
  • Ordernummer

Dan zorg ik ervoor dat ‘ie zo snel mogelijk jouw kant op komt!

Groetjes,

Marciano


Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd voor 24 maanden icm met een Z Flip 4. Heeft iemand misschien een idee waar ik mijn aankoopbewijs kan vinden? Ik heb met de levering van het toestel alleen een “delivery note” gekregen.

 

Alvast bedankt!


Superfijn om te horen, Michel en bedankt voor de update!

Ik wens je nog een hele fijne dag!

Marciano


Even update.

Het is inmiddels gelukt om de actie aan te vragen

 


Tele2 is zelf verantwoordelijk voor de info op hun site. Daar staat nu dat de inruilactie geldig is tot 2 October terwijl dit niet in de voorwaarden staat op de Samsung site waarnaar doorgelinkt wordt via tele2. Tele2 mag zich niet verschuilen door te verwijzen naar Samsung aangezien Samsung geen enkele invloed heeft op wat anderen op willekeurige sites zetten.


Dank je Daan.


Hoi @Michel112 ik liep tegen hetzelfde probleem aan, het blijkt dat dus dat de actie voor de Galaxy Watch niet via Samsung loopt maar via de Europese distributeur van Samsung producten. in dit geval is dat mconomy, dat is dus ook meteen de rede dat Samsung medewerkers zeggen de actie niet te kennen omdat het dus helemaal niet via samsung loopt maar de tussenpartij mconomy. als er problemen zijn met de aanvraag moet je contact opnemen met mcconomy op email adres: samsungpromotions@mconomy.nl of telefoon nummer +31 (0)71 3311113 . Ik vind het zelf ook vreemd dat de 2 partijen steeds naar elkaar wijzen maar ik denk dat er gewoon behoorlijke mis communicatie is tussen tele2 en Samsung hierover. ik hoop dat ik je zo een beetje verder heb kunnen helpen.

 

Gr. Daan


Ook al gedaan.

Geen succes 


Hi @Michel112,

Mocht je er niet uitkomen bij Samsung, kan je ook het volgende gebruiken, want bij vragen kan je ook contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info.

Groetjes,
Manouk


https://www.samsung.com/nl/promo/

Op deze site staat die niet dus zegt Samsung dat het geen actie is van hun.

De links die jullie allemaal doorsturen zijn prima maar werken dus niet.


Hey @Michel112,

Ik snap dat het frustrerend is als het niet lukt, maar dat actie staat wel op hun eigen website. Je kan hier het terugvinden, dit is de link voor de watch. Mocht je de inruilactie willen aanvragen, dan kan je dat via deze link doen. Zoals je ziet leiden deze links je ook naar de juiste pagina toe en naar de pagina van Samsung zelf. Ik kan je het dan ook alleen maar adviseren om het via deze links te doen en als dit niet lukt contact op te nemen met Samsung zelf. Dit omdat het een actie vanuit hunzelf is en niet vanuit Tele2.

Groetjes,
Manouk


Ik waardeer de info en hulp die ik hier krijg.

Maar ik heb alles al geprobeerd. 

En dus ook contact gehad met Samsung.

Alleen weten zij niks van deze actie ( nog niet)

Als je dus op de site van hun kijkt en daar zoekt naar acties ( promoties)

Staat deze er dus ook niet bij.

Ga er van uit dat dat nog komt dan.


Ook als andere browser geprobeerd? Dit is een hele populaire actie, dus zijn er heel veel mensen die deze pagina gebruiken.  Er moet dus iets aan jouw kant zijn.


Lees even wat ik boven al paar x heb gezegt!!


Hey @Michel112,

Ik adviseer je om even contact op te nemen met Samsung hierover. Dit omdat de actie ook vanuit hun is. Zij kunnen je hier dan verder bij helpen!

Groetjes,
Manouk 


Link werkt ook wel maar als je alles ingevuld hebt en hem verstuurd zegt die dat hij niet geladen kan worden.


Hi @Michel112

Als ik naar de linkt gaat lijkt de website gewoon te werken! Wellicht dat het zo werkt? SAMSUNG PROMOTIONS

Mocht het echt niet lukken, wil ik je even vragen om je cookies van je apparaat te verwijderen. Wellicht werkt het dan! Mocht het echt niet lukken, moet ik je toch adviseren om (nogmaals) contact met Samsung te zoeken. 


Ik ga hier nog 1 maal op reageren.

De link heb ik al zo vaak gehad maar werkt nog steeds niet.

Al vaak contact gehad met samsung maar die weten van niks en verwijst me terug naar Tele 2.

Dus ja.

Allemaal leuk en goed geprobeerd maar niemand  die helpt of iets weet.


Hi @Michel112

Welkom op de Tele2 Community! Mag ik jou vragen om in het vervolg een nieuw topic aan te maken als jij een vraag hebt? Dat houdt alles overzichterlijk! Geen zorgen, ik help je nu natuurlijk met alle liefde. De actie is er zeker wel, alleen is dit een exclusieve actie voor T-Mobile & Tele2. Je kunt via deze link naar de website gaan om je Watch te claimen. Mocht het niet werken, of je hebt andere vragen over de actie, moet ik je ook aanraden om contact op te nemen met Samsung. Zij handelen namelijk alles met jou af! 

Mocht er dus nog iets zijn, maak een nieuw topic aan. Voor nu wens ik je een hele fijne werkweek toe en heel veel plezier met de nieuwe Samsung!


Als je op de Samsung promoties site kijkt staat deze actie er niet bij

 


Al contact gehad met alle 2 partijen. 

Samsung zegt dat ze de actie niet kennen.

 


'Ik vul alle gegevens in maar hij laad dan de aanvraag niet!!!'

De actievoorwaarden staan op de Samsung website en het aanvraagformulier staaroperatie de Samsung website.  Als de pagina niet laad, dan klinkt dat als een technisch website probleem.  Probeer eens een andere browser te gebruiken en contact anders Samsung over die fout. 


Ja wat moet ik hier mee?

Dot is dus een reactie die ik steeds hoor of krijg.

Je kunt het horloge dus gewoon niet aanvragen en tele 2 verwijst naar Samsung en vice versa.

Bedankt voor niks.