beantwoord

Foutmelding inloggen mijntele2

  • 5 November 2019
  • 37 reacties
  • 1191 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Reputatie 7

Mogelijk iets mis met je e-mailadres of wachtwoord. Daar zal een moderator even naar moeten kijken.

Ik logde in via een iPad. Net op pc geprobeerd, werkt ook. Wellicht cookies even weggooien of in een incognito (of privé) browservenster proberen.

Nog even mijn originele post erbij gepakt :)
 

  

Het volgende is er geprobeerd/gedaan.

Andere browser
Incognito
Cookies wissen
Wachtwoord herstellen
Inloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2
Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.

Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.

Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.

Zelfs (lekker onveilig) via tor.

 

Reputatie 7

Ik logde in via een iPad. Net op pc geprobeerd, werkt ook. Wellicht cookies even weggooien of in een incognito (of privé) browservenster proberen.

Mijn Tele2 voor mobiel werkt bij mij gewoon. 

In dat geval zal ik wel een enorm domme fout maken bij het inloggen op de website.
Al zou ik dan wel graag willen weten welke fout het is. Ik probeer dus gewoon oldskool in te loggen via een pc :)

 

Trouwens, Wachtwoord vergeten via de telefoon werkt ook niet. Op het moment dat ik het mailadres invul, vervolgens de captcha invul en op verstuur druk, kom ik weer op dezelfde pagina terecht waar ik het emailadres moet invullen en nogmaals de captcha moet invullen. Zo kan ik door blijven gaan :)

Reputatie 7

Mijn Tele2 voor mobiel werkt bij mij gewoon. 

Goedemorgen Tele2 =]

Sorry dat ik weer eens aan het zeiken ben.
Enig idee hoelang dit nog zal gaan duren en of er al iets van een oplossing voor iedereen met dit probleem in zicht is?

Reputatie 7

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.

 

Geen storing, nog steeds onderhoud :P 

 

Oeps, bedoel onderhoud inderdaad 🤡

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.

 

Geen storing, nog steeds onderhoud :P 

 

Reputatie 7

In de mobiele app krijg ik ook een foutmelding, dus ik vermoed dat er een storing is.

Zou dit dan een oplossing zijn? :P

 

Bedankt Van Gorp,

“Fijn” te horen dat er nog meer mensen met hetzelfde zijn.

Nu hopen dat er ook snel een passende oplossing voor komt. Al ben ik daar wel bang voor ;)

Kan ik je verblijden met de boodschap dat ik vandaag en vorige week ook al verschillende keren dit probleem heb/had?

 

probleem zit niet bij jou