Bundelbooster 1gb werkt niet goed

  • 17 November 2020
  • 42 reacties
  • 1593 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Ja dan is dat sins kort verandert want ben al 2 jaar klant als het niet langer is en was daarvoor nooit een probleem vandaar ook tele 2 gekozen omdat hun als enige aanboden onbeperkt gbs toe tekunnen voegen. Wat makkelijker is dan elke keer 1gb maar dat kan hier dus ook helaas niet meer

Reputatie 2

Telkens krijg ik wel de sms u heeft 80% verbruikt dan zou je al 1gb kunnen toevoegen dat lukt dan niet. Maar als je alles verbruikt hebt lukt het toevoegen ook niet had vannacht en die nacht ervoor dus helemaal geen internet wat toevoegen kon niet

Tele2 is niet onbeperkt en dat is een feit.
onbeperkt  “ [ɔmbəˈpɛrkt] zonder dat een beperking geldt”  .
Ze gebruiken een misleidende term om klanten lokken.

Ze hebben volgens Liefhebbers van Tele2 moeite gehad met mensen dat " Ineens veel Bundelboosters hebben gebruikt " en om dat tegen houden hebben ze blijkbaar gekozen om hele system onveriedelijk mogelijk maken.

Verbinding verbreken als je GB op is , soms tot een uur.
Idere keer als je  data Op is moet je opnieuw Inloggen in Tele2 netwerk ........
Soms werkt je aap wel soms niet , soms krijg je reactie van je sms soms niet.

Dus in kort Onbeperkt is : Niet HD streamen , niet Netflix of youtube kijken  , niet face chaten op je mobiel , niet gamen , niet dit niet dat .

Onbeperkt betekent : Soms eenbeetje gebruiken , je kan wel onbeperkt " 3 of 4 keer per dag een Bundel buster Gebruiken maar dat is ook blijkbaar op  de hoge kant"

Laten we  zeggen  " met een grote knip oog" : ONBEPERKT 

Streamen tot je ons weegt!!!! LMAO

Telkens krijg ik wel de sms u heeft 80% verbruikt dan zou je al 1gb kunnen toevoegen dat lukt dan niet. Maar als je alles verbruikt hebt lukt het toevoegen ook niet had vannacht en die nacht ervoor dus helemaal geen internet wat toevoegen kon niet

Reputatie 7

Ja 20gb ongeveer prive inderdaad maar helaas laatste tijd kan ik nergens meer 1gb toevoegen niet via sms niet online en niet via de apps heel jammer

Hoeveel van de vorige bundel heb je nog over op het moment dat je een nieuwe bestelt?

Ja 20gb ongeveer prive inderdaad maar helaas laatste tijd kan ik nergens meer 1gb toevoegen niet via sms niet online en niet via de apps heel jammer

Reputatie 7

Ja klopt maar blijft ombeperkt je zou dus gewoon onbeperkt 1gb moeten kunnen toevoegen

Dat kan ook, maar wel steeds na 1GB.

20GB per nacht tijdens je werk op je privé abonnement? :open_mouth:

Bij de site zoals online als de nieuwe en oude app geen fout meldinf hij komt gewoon niet verder. Bij sms functie krijg ik geen bericht terug dat het gelukt is. Voer ik een foute code in dan krijg ik wel een sms terug met dat het een foute code is maar als ik de goeie sms krijg ik niks terug

Reputatie 7
Badge +12

Yep, je kan per stuk 1gb bundelboosters bestellen. De sms functie is recent hersteld voor gebruikers die naar het nieuwe netwerk zijn overgezet. Wat krijg jij voor foutmelding?

Ja klopt maar blijft ombeperkt je zou dus gewoon onbeperkt 1gb moeten kunnen toevoegen helaas kan dit dus niet meer via sms en niet online en niet via de app heel vervelend

Reputatie 7
Badge +12

Het is een abonnement bedoeld voor je smartphone. 20gb op een telefoon verstoken is best veel. Ondanks dat je in de nacht niet veel andere gebruikers in de weg zit is dat wel de reden waarom alle providers een FUP van 5gb hebben. Je deelt de mobiele verbinding immers met alle andere klanten in dezelfde radiocel.

Ik heb dat ook op me werk veel in de nacht waar geen wifi is gebruik ik heel veel internet rond de  20 gb per nacht. Blijft nu wel echt vervelemd tekens 1gb toe tevoegen en het werkt vaak ook niet

Reputatie 7
Badge +12

Onderdeel van het unlimited abonnement is altijd al geweest een FUP van 5Gb per dag. Daarna kun je gratis bundel boosters bestellen. Het oude systeem van Tele2 had voor gebruikers een manier om in de ochtend alvast hele reeksen bundelboosters te bestellen. Dat was natuurlijk nooit de bedoeling en is in het nieuwe systeem weer gewoon gehandhaafd in per stuk bestellen. Als jij in 5 minuten 1 Gb verstookt, dan is dit niet het juiste product voor jou en moet je denken aan een vaste lijn met een wifi verbinding.

Andere versie van tele2 app gebruik ik al. Maar ik vindt het belachelijk dat ik na het verbruiken van 5GB maximaal 1GB kan gebruiken en zo kan ik maar om de 5min. 1GB data kopen via de app. Eerder waren er al heel vaak storingen na overstap nieuwe systeem zijn er meerdere storingen. Ipv verbeteringen gaat het juist slechter.

Reputatie 2

Mijn Internet was geheel nacht uit , Ik krijg melding : Sign in netwerk !  Wat een klote ervaring . Tele2 of beter gezegd Afval2. Ik kan niet wachten tot mijn Contract OP is om dit afval weg gooien waar het hoort.

Ik heb geen bericht gehad van de nieuwe app nog maar in de oude app staat dat er een nieuwe app is ( komt ) dus kan op de oude app niks doen. Maar op de nieuwe app ook niet

Reputatie 7
Badge +12

Als je bericht hebt gehad dat je bent over gezet naar het nieuwe netwerk, dan moet je een andere versie van de Tele2 app gebruiken.

Heb precies het zelfde probleem helaas kan nergens inloggen geen data meer toevoegen ( ben al 2 jaar klant)