Bundelbooster 1gb werkt niet goed

  • 17 November 2020
  • 42 reacties
  • 1593 x bekeken

Ik heb een telefoon abonnement met een onbeperkte data, na 5GB kan ik normaal gesproken via de app 1GB krijgen maar wanneer ik inlog staat er dat er geen actieve bundels zijn. Ik heb de app opnieuw gedownload en nu kan ik niet meer inloggen.!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

42 reacties

Reputatie 2

Telkens krijg ik wel de sms u heeft 80% verbruikt dan zou je al 1gb kunnen toevoegen dat lukt dan niet. Maar als je alles verbruikt hebt lukt het toevoegen ook niet had vannacht en die nacht ervoor dus helemaal geen internet wat toevoegen kon niet

Tele2 is niet onbeperkt en dat is een feit.
onbeperkt  “ [ɔmbəˈpɛrkt] zonder dat een beperking geldt”  .
Ze gebruiken een misleidende term om klanten lokken.

Ze hebben volgens Liefhebbers van Tele2 moeite gehad met mensen dat " Ineens veel Bundelboosters hebben gebruikt " en om dat tegen houden hebben ze blijkbaar gekozen om hele system onveriedelijk mogelijk maken.

Verbinding verbreken als je GB op is , soms tot een uur.
Idere keer als je  data Op is moet je opnieuw Inloggen in Tele2 netwerk ........
Soms werkt je aap wel soms niet , soms krijg je reactie van je sms soms niet.

Dus in kort Onbeperkt is : Niet HD streamen , niet Netflix of youtube kijken  , niet face chaten op je mobiel , niet gamen , niet dit niet dat .

Onbeperkt betekent : Soms eenbeetje gebruiken , je kan wel onbeperkt " 3 of 4 keer per dag een Bundel buster Gebruiken maar dat is ook blijkbaar op  de hoge kant"

Laten we  zeggen  " met een grote knip oog" : ONBEPERKT 

Streamen tot je ons weegt!!!! LMAO

Hey @Ebba61, hierbij moet ik je dus helaas vermelden dat je app nog steeds wisselvallig blijft werken.

We negeren je klacht over je dagbundel, die blijft nog steeds op het zelfde verlaagde aantal gb’s. Het zal ook gewoon rot blijven om elke keer een sms voor 1 gbtje te sturen. Gelukkig zit je wel op het beste 4G netwerk van Europa, en als blijkt dat je daar helemaal geen vraag naar had...jammer dan! Alsnog hopen we allemaal desondanks dat je nog steeds een tevreden klant van tele2 gaat zijn!

 

belachelijk dit.

Reputatie 2

Gezien deze oplossing was uitgevonden door iemand anders en nog andere mensen hebben ook last van gehad , waarom ga je niet eerst bij hun technisch onderzoeken?  Of dit is weer een smoes om argument  winnen? Heb je ook al onderzoek gedaan bij andere gebruikers met zelfde probleem? Wat was je geniale oplossing?

Wacht eentje heb ik wel kunnen vinden :

" deze dienst is niet geschikt voor je , gezien jouw gebruik is hoger dan 5 GB per dag , en je moet een andere oplossing zoeken"

Er is technisch niks mis met mijn mobiel of mijn app of......   Er is iets mis met Afval2.

Deze vieze trucjes werkt niet op mij , probeer het op iemand anders.

 

Gezien deze oplossing was uitgevonden door iemand anders en nog andere mensen hebben ook last van gehad , waarom ga je niet eerst bij hun technisch onderzoeken?  Of dit is weer een smoes om argument  winnen? Heb je ook al onderzoek gedaan bij andere gebruikers met zelfde probleem? Wat was je geniale oplossing?

Wacht eentje heb ik wel kunnen vinden :

" deze dienst is niet geschikt voor je , gezien jouw gebruik is hoger dan 5 GB per dag , en je moet een andere oplossing zoeken"

Er is technisch niks mis met mijn mobiel of mijn app of......   Er is iets mis met Afval2.

Deze vieze trucjes werkt niet op mij , probeer het op iemand anders.

 

Ongelovelijk he.

Reputatie 2

Klopt, dat was een fout in de systemen, het is altijd aangeboden als 5GB en aanvullen met 1GB per keer. Overigens hoort dat aanvullen gewoon te werken, het is uiteraard niet de bedoeling van Tele2 om gebruikers minder bundels aan te laten vragen. Een Tele2 moderator zal hier op terugkomen. Zorg dat je een eigen topic aanmaakt, waarin je het probleem toelicht zodat de verschillende zaken van gebruikers niet door elkaar lopen.

1- Mijn reactie is heel toepasselijk bij deze  Topic.
2- Waarom moet ik de dupe zijn van een fout in het systeem? Ik betaal voor een dienst  , hebben ze moeite gehad ? hadden ze een beter oplossing kunnen vinden.
3-het is altijd aangeboden als 5GB ?!!
Leg ons uit de betekenis van:
Onbeperkt?  Streamen tot je ons weegt?
Bundelbuster gebruiken zoveel je wil?!

en voilà : er komt een fusie en je hoort ineens " FUP FUP FUP ".

Kunnen we ook betaling stop zetten tot die moderator terug komt  met een reactie?

Ik kan nu met hoge zekerheid zeggen dat verkoop medewerker van TELE2 heeft tegen mij keihard gelogen over hoeveel Data mag ik gebruiken.

 

Wat ze met deze zogenaamde bundel booster hebben gedaan is je reinste oplichting. Stukje bij beetje zijn ze je abonnement aan het downgraden terwijl het wel elk jaar een beetje duurder kost. 1 ding is zeker, zodra ik een nieuwe provider heb uitgezocht ben ik weg en zal iedereen afraden om nog zaken met jullie te doen. Bijna 5 jaar klant en dit is werkelijk de enige betaalde dienst die omlaag is gegaan in kwaliteit over de jaren. Schande om je klanten zo een oor aan te naaien, ieder die dit probeert te verdedigen is een trekpop van tele2 zelf.

Mensen zijn wel degelijk het dupe, maar niet van een fout. Gewoon een smerige tactiek, en maar wijzen naar zogenaamde mensen die misbruik maken. Ik heb niks met die mensen te maken. Ik heb altijd voor een goed werkende dienst betaald die steeds slechter is geworden. Ze hebben die dagelijkse bundel omlaag gegooid zodat je nu na een film kijken gelijk de hele dag smsjes moet sturen om online te blijven. ‘T blijft een slap verhaal en een smerige stunt naar je klanten toe. Enne kom niet met je alle providers doen het zo, want het was niet zo.. Al je argumenten stinken een insider

Reputatie 2

Unlimited bij Tele2 is niet  Unlimited en dat kan je ook terug vinden van sommige argumenten van Tele2 helpers (Fanboys) : Als je zoveel of zoveel gebruik dan dit is niet de juiste product voor je .…

Als je verbinding verbroken word en je moet soms minuten wachten (sign in Tele2 netwerk) .

Wat juiste product voor iemands is moet de persoon zelf vinden en niet a fanboy.

Wij zijn wel de dupe van een systeem dat is bedacht om met vieze trucjes onze gebruik verlagen.…

TELE2 is niet Unlimited . Tele2 bestaat eigenlijk niet meer , wat we hebben is rest afval van T-Mobile netwerk voor goedkope prijs.

 

Welkom bij Afval2 : Stream tot je ons weegt .

(False and empty)

 

 

 

Reputatie 2

Sommige Providers vertragen je verbinding en sommige zoals Tele2 je verbinding wordt afgebroken en daarna moet je nog vliegtuig modus aan/uit zetten en als je geluk heb , je verbinding komt terug , soms minuten later.

 

Ik begrijp de fixatie van die mensen dat willen alle soorten argumenten gebruiken om tele2 verdediging niet .

Als je meer dan 5GB per dag gebruik dus zoek een andere oplossing argumenten heb ik op meerdere Topic gelezen.

 Of stop mensen schuld geven als meer dan 5GB hebben gebruikt of geef toe dat onbeperkt bij Tele2 = 5GB per dag.

Period.

Ik heb ook nooit meerdere bundel busters gebruikt op een keer dus dat argument is niet van toepassing nu . Fix de bug in je systeem of geef toe dat jullie hebben een smoes gevonden om alle gebruikers naaien.

 

  •  

Als je bericht hebt gehad dat je bent over gezet naar het nieuwe netwerk, dan moet je een andere versie van de Tele2 app gebruiken. daar kun je wel op 80% de nieuwe bundel activeren. DIT SCHIET TOCH NIET OP!   IK GA WEG BIJ TELE-2 ALS DIT NIET VERANDERD.

(ALS IK BIJ DE DEALER EEN AUTO KOOP MET LEREN BEKLEDING... ALS IK DE AUTO DAN OPHAAL EN IK HEB BEKLEDING MET STOF?? DAT KAN TOCH NIET!

IK GEBRUIK MIJN DATA VOOR ALLES! AL JAREN! VOOR VEILINGEN OF AL IS HET AL NETFLIX! NU ZIT JE  ZONDER INTERNET 9 VAN DE 10 KEER! 

DUS CAS! VAN TELE 2!! HOE GAAN WE DAT OPLOSSEN! IK BETAAL 60 PER MAAND! RECHTZAKEN BEGINNEN MOETEN WE.. ZORGEN DAT ZE HET NIET MEER IN HUN HOOFD HALEN ONS TE DOWNGRADEN. OF MIJN ABBONEMENT KOSTELOOS STOPPEN! GAA IK UIT PRINCIPE ERGENS ANDERS HEEN.

Heb precies het zelfde probleem helaas kan nergens inloggen geen data meer toevoegen ( ben al 2 jaar klant)

Reputatie 7
Badge +12

Als je bericht hebt gehad dat je bent over gezet naar het nieuwe netwerk, dan moet je een andere versie van de Tele2 app gebruiken.

Ik heb geen bericht gehad van de nieuwe app nog maar in de oude app staat dat er een nieuwe app is ( komt ) dus kan op de oude app niks doen. Maar op de nieuwe app ook niet

Reputatie 2

Mijn Internet was geheel nacht uit , Ik krijg melding : Sign in netwerk !  Wat een klote ervaring . Tele2 of beter gezegd Afval2. Ik kan niet wachten tot mijn Contract OP is om dit afval weg gooien waar het hoort.

Andere versie van tele2 app gebruik ik al. Maar ik vindt het belachelijk dat ik na het verbruiken van 5GB maximaal 1GB kan gebruiken en zo kan ik maar om de 5min. 1GB data kopen via de app. Eerder waren er al heel vaak storingen na overstap nieuwe systeem zijn er meerdere storingen. Ipv verbeteringen gaat het juist slechter.

Reputatie 7
Badge +12

Onderdeel van het unlimited abonnement is altijd al geweest een FUP van 5Gb per dag. Daarna kun je gratis bundel boosters bestellen. Het oude systeem van Tele2 had voor gebruikers een manier om in de ochtend alvast hele reeksen bundelboosters te bestellen. Dat was natuurlijk nooit de bedoeling en is in het nieuwe systeem weer gewoon gehandhaafd in per stuk bestellen. Als jij in 5 minuten 1 Gb verstookt, dan is dit niet het juiste product voor jou en moet je denken aan een vaste lijn met een wifi verbinding.

Ik heb dat ook op me werk veel in de nacht waar geen wifi is gebruik ik heel veel internet rond de  20 gb per nacht. Blijft nu wel echt vervelemd tekens 1gb toe tevoegen en het werkt vaak ook niet

Reputatie 7
Badge +12

Het is een abonnement bedoeld voor je smartphone. 20gb op een telefoon verstoken is best veel. Ondanks dat je in de nacht niet veel andere gebruikers in de weg zit is dat wel de reden waarom alle providers een FUP van 5gb hebben. Je deelt de mobiele verbinding immers met alle andere klanten in dezelfde radiocel.

Ja klopt maar blijft ombeperkt je zou dus gewoon onbeperkt 1gb moeten kunnen toevoegen helaas kan dit dus niet meer via sms en niet online en niet via de app heel vervelend

Reputatie 7
Badge +12

Yep, je kan per stuk 1gb bundelboosters bestellen. De sms functie is recent hersteld voor gebruikers die naar het nieuwe netwerk zijn overgezet. Wat krijg jij voor foutmelding?

Bij de site zoals online als de nieuwe en oude app geen fout meldinf hij komt gewoon niet verder. Bij sms functie krijg ik geen bericht terug dat het gelukt is. Voer ik een foute code in dan krijg ik wel een sms terug met dat het een foute code is maar als ik de goeie sms krijg ik niks terug

Reputatie 7

Ja klopt maar blijft ombeperkt je zou dus gewoon onbeperkt 1gb moeten kunnen toevoegen

Dat kan ook, maar wel steeds na 1GB.

20GB per nacht tijdens je werk op je privé abonnement? :open_mouth:

Ja 20gb ongeveer prive inderdaad maar helaas laatste tijd kan ik nergens meer 1gb toevoegen niet via sms niet online en niet via de apps heel jammer

Reputatie 7

Ja 20gb ongeveer prive inderdaad maar helaas laatste tijd kan ik nergens meer 1gb toevoegen niet via sms niet online en niet via de apps heel jammer

Hoeveel van de vorige bundel heb je nog over op het moment dat je een nieuwe bestelt?

Telkens krijg ik wel de sms u heeft 80% verbruikt dan zou je al 1gb kunnen toevoegen dat lukt dan niet. Maar als je alles verbruikt hebt lukt het toevoegen ook niet had vannacht en die nacht ervoor dus helemaal geen internet wat toevoegen kon niet