beantwoord

Vaste telefoon werkt niet

  • 3 September 2023
  • 4 reacties
  • 120 x bekeken

Hallo op mijn gigaset telefoon staat de melding 

Controleer de telefoon aansluiting. (Soms verdwijnt het en komt het weer terug)

Heb alle aansluitingen gecontroleerd en alles zit goed  in het schermpje is ook te zien dat ik gewoon verbinding heb.  Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden.  Als er gebeld wordt naar het nummer komt gelijk de voicemail dat we de oproep niet kunnen beantwoorden. 

Er zijn in totaal 3 toestellen op aangesloten, heb er ook al 2 afgehaald maar zonder resultaat. 

De gigaset is van maart 2022

 

Wie weet raad?

Of moet ik gewoon tele2 bellen waar het abonnement loopt

icon

Beste antwoord door Durebos 4 September 2023, 13:45

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Durebos,

Je kunt bellen met de klantenservice inderdaad, maar ik kan ook vanaf hier met je meekijken, vertel maar wat jij het fijnste vind.

Voordat ik goed met je mee kan kijken heb ik eerst je klantnummer nodig, kun je die toevoegen aan je profiel? 😀

Dank je voor je reactie.  Ik heb vanmorgen contact gehad met tele2 en het blijkt dat er iets mis is met de buitenlijn waardoor het signaal niet bij ons binnenkomt.  Het zou binnen 24 uur opgelost moeten worden door kpn.  Er hoeft blijkbaar geen monteur voor langs te komen. Als het opgelost is krijg ik een SMS bericht van tele 2

Reputatie 6
Badge +7

Top! Laat maar weten als je niks hoort, dan duik ik er verder voor je in.

Ik kreeg wel een bericht van kpn om een afspraak te maken zodat de monteur langs kan komen.  Maar dat hoeft toch niet?

Reageer