beantwoord

Problemen met internet thuis wat regelmatig wegvalt

  • 23 July 2020
  • 2 reacties
  • 115 x bekeken

Vanaf april heb ik al problemen met internet. Ik heb ook een hele week geen internet, tv en telefoon gehad. Dus regelmatig contact opgenomen met tele2. Afgelopen zaterdag voor de laatste keer (niet dat ik nu wel regelmatig internet heb, want dat is bepaald niet zo), maar mijn telefoonkastje vertoont ook al langere tijd kuren. Zo kan het gebeuren dat ik tv-kijkend ineens een zwart beeld krijg en de tv zich dan vanzelf weer opstart (vooral zeer hinderlijk in een spannende film), ook neem ik programma's op. Ik wilde ze eens bekijken en toen bleek mijn lijst leeg te zijn én ik kreeg de opmerking dat de schijf 100% vol was. Omdat ik zaterdag 18 juli toch een van de medewerkers aan de lijn had (nadat ik diverse keren verkeerd was doorverbonden) en dit probleem ook aankaartte, zei hij dat ik een ander tv-kastje zou krijgen, maar omdat het zaterdag was, ik deze dinsdag (de 21e juli) zou ontvangen. Het is nu de 23e maar ik heb dat kastje nog niet gezien. Ook heb ik geen mailtje ontvangen dat een kastje onderweg is. En een paar programma's die ik heb opgenomen, kan ik niet terugkijken, omdat ze een blauwe streep geven en niet afspeelbaar zijn. Zéééér handig.

Hoe denkt Tele2 deze ellende eindelijk eens op te lossen en dan bedoel ik:

- regelmatig internet, zonder storingen, zonder regelmatig naar het modem te moeten lopen om te resetten. (vandaag al meerder keren waardoor ik meer dan een uur bezig was te proberen internet te krijgen)

- ik gewoon opgenomen programma's kan terugkijken?

icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 July 2020, 16:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @ingew,

Welkom op de community!
Bedankt voor jouw uitleg, hier kunnen we je mee verder helpen.
Wat @pipodeclown vraagt, ben ik benieuwd naar. Heeft de klantenservice telefonisch een ‘lijnmeting’ gedaan? Daarmee checken ze jouw aansluiting.
Als het nodig is dan sturen wij een monteur om alles te fixen. Weet dat wij er alles aan willen doen om jou een optimale verbinding met onze diensten te geven.


Je krijgt in ieder geval een nieuw Tv-kastje van ons, ik ga meteen voor je checken wanneer je die kan verwachten! 
Stuur mij een privébericht met de volgende gegevens :

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in.

Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7

Het is zaak om eerst te zorgen dat je een stabiele internet verbinding hebt, wie weet zijn die andere klachten hiervan een gevolg. Je geeft aan hierover diverse keren contact te hebben gehad. Wat heeft de klantenservice toen voor je gedaan? Meestal lopen ze de aansluiting met je door, kunnen ze je modem uitlezen en indien nodig een monteur aansturen. Ik ben benieuwd wat er bij jou inmiddels al is gedaan. Sowieso zijn op dit forum ook Tele2 moderators actief die jou kunnen helpen met het oplossen van de problemen die je aangeeft. Het forum heeft een wat langere doorlooptijd dus heb even geduld.