Hallo, wat te doen:
Ik wil het internet thuis overzetten naar mijn man - Zakelijk internet.
En daarna:
Schakel over naar internet van 1.05. naar een ander woonadres.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel berichtHallo, wat te doen:
Ik wil het internet thuis overzetten naar mijn man - Zakelijk internet.
En daarna:
Schakel over naar internet van 1.05. naar een ander woonadres.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel berichtDit is een consumentenabonnement van Tele2 op de naam Eva Steinfelde.
Ik wil thuis internet omschakelen naar het zakelijke van mijn man. En naar een ander adres. Schakel het huidige adres uit vanaf 1.05.
Als je een internet lijn wil opzeggen, dan bel je morgen even de klantenservice. (020-754 4444).
Op het nieuwe adres kun je dan een nieuwe lijn aanvragen. Tele2 verkoopt geen nieuwe lijnen meer maar verwijst naar t-mobile voor een vergelijkbaar aanbod.
Hoi
Je vraag is best lastig te lezen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.