Heb hem netjes aangesloten en alles werkte naar behoren, totdat (gisteren 25-4-2019) de modem zich vreemd begon te gedragen.
Internet valt steeds weg (terwijl alles op de modem normaal lijkt te zijn volgens de medewerker), het is geen complete reset maar meer wegvallen van internet (elke 10 seconden) om vervolgen binnen 3 seconden weer online te zijn.
Werd vervolgens door de medewerker medegedeeld dat het aan mijn computer moet liggen en derhalve mij geen hulp kunnen bieden met dit probleem.
Ik heb deze medewerker medegedeeld dat ik zwaar afhankelijk bent van een stabiele internet verbinding aangezien ik aangesloten bent aan een persoongebonden beveiliging (loop constant met een drukknop in de rondte zodat ik alarm kan slaan als ik mij niet goed voelt worden).
Heb deze medewerken medegedeeld dat ik (in mijn speurtocht naar een mogelijke oorzaak) de IPv6 uitgeschakeld hebt (aangezien deze toch niet gebruikt wordt), dat ik een complete netwerk reset uitgevoerd heeft en zelfs windows opnieuw geinstalleerd heeft... Zelfs na een reset (en vervolgens een harde reset) uitgevoerd.
Ik neem aan dat het niet aan mijn zijde van de verbinding kan liggen.
Dit is de tweede keer (zolang ik lid van Tele2 bent) dat mij dit overkomt, de eerste keer was het opgelost met een modem vervanging maar moet afwachten was Tele2 nu gaat doen.
Als er iemand is die mij van eventuele informatie kan voorzien (om dit probleem op te lossen) hou ik mij aanbevolen.
http://tele2-nl.speedtestcustom.com/result/4805f790-684a-11e9-b7ab-a160cd0e2dda
Beste antwoord door RonB
Bekijk origineel bericht