beantwoord

Modem defect?

  • 2 November 2019
  • 28 reacties
  • 912 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Dan ga ik de verbinding vanuit hier wel even voor je nakijken. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Dag Anton, dank voor je bericht.
Ik heb ook zonder TP Link geprobeerd, zonder succes. Vanmorgen moest ik het modem 7 keer opstarten voor hij het deed.

Als ik de telefoon aan het modem  aansluit zou ik ook geen telefoon meer hebben. Telefoon geeft nooit problemen.
Gisteravond contactformulier ingevuld op Tele2:
Goedendag, ik heb zojuist 20 minuten aan de telefoon gehangen, maar heb geen contact gekregen. Vandaar deze weg. De laatste dagen valt mijn internet steeds weg, op ongeregelde momenten. Wanneer ik vervolgens de stroom van het modem haal en weer aansluit brandt enkel het power lampje. Na enkele malen herhalen doet alles het weer. Enkele uren later herhaalt zich dit weer. Een reset helpt ook niet. Ik heb internet en bellen. De telefoon blijft het doen omdat de splitter vòòr het modem zit. WiFi van het modem is uitgeschakeld omdat ik een TP-Link mesh systeem heb bekabeld aan het modem. TP-Link valt dus uit. PC bekabeld aan het modem valt ook uit. Mijn vermoeden is dat het modem defect is. Het is een ZTE Tele2 ZXHN H369A modem. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Graag spoedig een reactie. Dank en vriendelijke groet, Rob Olgers

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Olgers,

 

Welkom op het forum. Wat balen dat je internet elke keer weg valt. Ik wil graag eerst wel wat dingen uitsluiten. Ik begrijp dat je alleen gebruik maakt van bekabeld internet via ons modem. Heb je ook wel een keer het internet getest zonder het TP-Link mesh systeem? Heb je ook bellen van ons? Je hoeft dan de telefoon niet in een splitter te doen. Je kunt de telefoon gewoon aansluiten op het TEL1 poortje van het modem. Dat is voor de verbinding ook beter. Het modem moet namelijk rechtstreeks met een DSL kabel worden aangesloten op het ISRA (aansluitpunt).

 

IK hoor het graag.

 

Groeten Anton