beantwoord

OnePlus 8 Pro

  • 28 April 2020
  • 29 reacties
  • 2503 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Zit hier met hetzelfde probleem, alleen WiFi staat aan, mobiele data staat uit en ook bij mij horen degene die mij bellen geen overgangstoon. Ik kan via de logkit geen VoLTE instellen etc.

Waar heb jij dit toestel gekocht?

Zit hier met hetzelfde probleem, alleen WiFi staat aan, mobiele data staat uit en ook bij mij horen degene die mij bellen geen overgangstoon. Ik kan via de logkit geen VoLTE instellen etc.

Waar heb jij dit toestel gekocht?


Ook van de officiele OnePlus site.

Reputatie 7
Badge +12

Tja, dan zul je toch de winkel eens moeten vragen hoe je dit in moet stellen.

Zit hier met hetzelfde probleem, alleen WiFi staat aan, mobiele data staat uit en ook bij mij horen degene die mij bellen geen overgangstoon. Ik kan via de logkit geen VoLTE instellen etc.

Belangrijk is dat je de stappen volg via de link en echt de nieuwe versie van de logkit installeert. Bij mij werkte het eerst ook niet pas toen ik de stappen volgde werkte het pas.