F.A.Q

[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

  • 24 February 2022
  • 35 reacties
  • 5066 x bekeken
[INFO] Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi @evani

Wat scherp van je! Ik heb vanmiddag een foutje gemaakt waardoor het verkeerde overzicht online is gekomen. Het huidige overzicht dat nu online staat is de actuele informatie. Zodra er nieuwe updates zijn, zal ik die natuurlijk met jullie delen! 

​​​​​Ik wens je voor nu een goed weekend toe. 

Waarom zijn de data weer aangepast naar 25 februari?

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! En ik ga er dan ook alles aan doen om jullie zo veel mogelijk duidelijkheid te geven. 

@evani, je hoeft je hier geen zorgen over te maken, om gebruik te mogen maken van deze actie moet je het toestel uiterlijk 10-3 hebben besteld. Het claimen van de buds daarentegen kan t/m 21-4 via deze pagina. Mochten de toestellen overhoop toch later komen, gaan wij er natuurlijk alles aan doen om dit bij Samsung aan te kaarten. Het gaat dus helemaal goedkomen! 

@Arie187 ook voor jou geldt het bovenstaande! 😊

@Mehenash, ook voor jou geld het bovenstaande. 

@Michael Rob, ik kan het gevoel dat je hebt heel goed voorstellen. Wij doen er dan ook alles aan om zo snel en transparant mogelijk naar jullie te communiceren. Zodra er een nieuwe update is over de levertijden, laten we dat natuurlijk weten! 

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik wil dit ook graag weten. Dit kan doorslaggevend zijn om de bestelling te annuleren..

Precies voor mij dus ook. Ik wilde graag de combi hebben als dit niet gegarandeerd wordt dan laat ik het voor wat het is.

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik wil dit ook graag weten. Dit kan doorslaggevend zijn om de bestelling te annuleren..

Ik hoor graag een reactie op mijn vraag wat er nu met de actie van Samsung gaat gebeuren nu dat er dus een dikke 2/3weken vertraging is in jullie levering Tele2.

 

 

Ik vind het ook jammer dat wij op deze manier dit te horen krijgen. Ik had gehoopt vandaag een mail te ontvangen van jullie koerier. 
Ik had de rode versie besteld, maar op zich is de zwarte ook prima. Toen wilde ik net mijn contract annuleren en de zwarte bestellen (256GB versie), maar nu zijn de toestelprijzen ook veel duurder. Is het mogelijk om met de oude prijzen de zwarte te bestellen?

 

*Het is trouwens verwarrend dat jullie 2 datumsystemen gebruiken.

Voel me ook aardig bedonderd, aangezien de levertijd 25 februari zou zijn. 

 

 

Wat een gigantische slechte service dit. De actie van de galaxy buds pro loopt t/m 10 maart en het toestel is leverbaar vanaf 11 maart. Dit kunnen jullie toch niet maken!!! 25 februari is wel heel wat anders dan 11 maart, wat een scam dit!!! 

Allereerst niet erg netjes dat de preorder klanten niet netjes worden geïnformeerd over dit. 

 

Hoe gaan jullie dit doen met Samsung samen? De buds pro actie loopt slechts tot 10 april. Een reden waarom ik voor Samsung ben gegaan en voor jullie had gekozen omdat ie vanaf 25 feb geleverd zou worden.