Geen internet tijdens bellen

  • 13 December 2019
  • 27 reacties
  • 24653 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Dit heeft niets met jouw toestel te maken. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem, en ik gebruik een Samsung Galaxy S9, die door Tele2 geleverd is.

Helaas kom ik er ook niet bij de klantenservice verder mee.

Reputatie 7
Badge +12

De oneplus is geen gecertificeerd toestel voor het Tele2 netwerk. Het ondersteund hierdoor geen 'bellen over 4G', Volte. Als jij gaat bellen val je terug naar 3G. Sommige toestellen kunnen dan ook weer het datakanaal overzetten naar 3G. Deze Oneplus blijkbaar niet. Na het gesprek kan het toestel wel weer naar 4G terug.

Een Volte gecertificeerd toestel, b.v. Apple of Samsung blijft op 4G om tegelijk zowel spraak als snel data af te handelen.