Tijdens het bellen valt mijn mobiele data telkens weg. Op het moment dat ik iemand bel of gebeld wordt zie ik de internet weg gaan en op het moment dat ik ophang is deze direct terug. Ik heb de OnePlus 6. Is dit op te lossen of een tele2/OnePlus probleem?
Dit heeft niets met jouw toestel te maken. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem, en ik gebruik een Samsung Galaxy S9, die door Tele2 geleverd is.
Helaas kom ik er ook niet bij de klantenservice verder mee.
De oneplus is geen gecertificeerd toestel voor het Tele2 netwerk. Het ondersteund hierdoor geen 'bellen over 4G', Volte. Als jij gaat bellen val je terug naar 3G. Sommige toestellen kunnen dan ook weer het datakanaal overzetten naar 3G. Deze Oneplus blijkbaar niet. Na het gesprek kan het toestel wel weer naar 4G terug.
Een Volte gecertificeerd toestel, b.v. Apple of Samsung blijft op 4G om tegelijk zowel spraak als snel data af te handelen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.