Ik ben inmiddels al bijna 4 weken verder en ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd, door verschillende medewerkers van Tele 2… Mijn toestel is helemaal afbetaald, ook het incasso bureau (LAVG) beaamt dit. De krediet verstrekker Tele 2 hoort dit aan te passen, maar zij schuiven het op het incasso bureau. Ik heb een mail moeten sturen naar incasso@t-mobile.nl met daarin het bewijs van afbetaling. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie terug krijgen en ik ben tot op heden nog steeds aan het afwachten en ik word aan het lijntje gehouden door Tele 2. Ik heb ik weet niet hoeveel medewerkers aan de telefoon gehad en ik ben het nu echt heel erg beu! Ik moet Tele 2 hun huiswerk doen en dat is niet aan mij besteed!
Ik kan hierdoor geen hypotheek aanvraag doen samen met mijn man! Echt een top bedrijf!!
Beste antwoord door eva1998
Bekijk origineel bericht