beantwoord

Aanvragen Samsung Watch 5

  • 1 September 2022
  • 3 reacties
  • 771 x bekeken

Hoi!

 

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd voor 24 maanden icm met een Z Flip 4. Heeft iemand misschien een idee waar ik mijn aankoopbewijs kan vinden? Ik heb met de levering van het toestel alleen een “delivery note” gekregen.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Maikelaarts 19 October 2022, 17:08

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Maikel, allereerst goed om te horen dat het is gelukt met de aanvraag! Ah, ik snap je volkomen. Wat apart dat de T&T al een week op die status staat. Wellicht dat het erg druk is bij PostNL waardoor ze jouw pakketje nog niet hebben verwerkt? Heb je PostNL hierover gesproken en wat hebben zij hierover gezegd?

Mocht het te lang duren, dan zou Samsung denk ik een onderzoek kunnen starten naar je pakketje. Ik had je graag zelf meer duidelijkheid gegeven, maar doordat het pakket vanuit Samsung komt, heb ik hier geen zicht op.

Ik hoor het graag van je! 😄

Hey Maikel,

We hadden elkaar gesproken in een ander topic. Vandaar dat je in dit topic nog geen antwoord hebt gehad. Je had de hardware factuur inmiddels ontvangen. Is het ook gelukt met de aanvraag op de Samsung website?

Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

 

@Marciano van Tele2

Het is gelukt maar ik ben inmiddels al 7 weken aan het wachten terwijl gezegd werd dat het binnen 6 weken verstuurd zou worden. sinds vorige week donderdag staat mijn pakket blijkbaar al klaar maar is nog steeds niet verzonden. Heb al wel een track&trace code en verschillende keren gemaild, maar geen reacties helaas. Heel frustrerend.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Maikel,

We hadden elkaar gesproken in een ander topic. Vandaar dat je in dit topic nog geen antwoord hebt gehad. Je had de hardware factuur inmiddels ontvangen. Is het ook gelukt met de aanvraag op de Samsung website?

Ik hoor het graag van je! 😄

Groetjes,

Marciano

Reageer