beantwoord

nieuw netwerk: geen onbeperkt meer

  • 18 November 2020
  • 29 reacties
  • 1537 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Reputatie 7

En het klopt dat je mobiele abonnement bedoeld is om zonder zorgen op je mobiele telefoon data te gebruiken, niet om een vaste internet verbinding te vervangen.

Reputatie 2

 

Antwoord is " Loud en clear" : Wat tele2 onbeperkt noemt is 5GB per dag .

Meer gebruikt wordt met vieze trucjes tegen gewerkt.

Streamen tot je ons weegt .  Grap van het Jaar.

TELE2 is niet onbeperkt en dat is een feit.

 

Ik kijk twitch op mij mobile en 1uur kijken = 1.5 GB.Maar volgens fanboys van tele2 dat mag niet.

 

Reputatie 2

Hi iedereen,

Nou zoals ik lees ben ik niet de enige met het probleem dat unlimited data bundelboosters niet meer bijgesmst kunnen worden en je dus vastloopt meermaals per dag. Ineens is dit veranderd, ik heb niets hierover te horen gekregen en ben ook nergens mee akkoord gegaan. 

 

 

Bij KPN betaal je iets meer ( Nu 32 euro voor een 5G netwerk) en je lijn wordt vertraagd als over 5GB ben gegaan tot je bundelbuster gebruik en je snelheid gaat weer omhoog , dus ononderbroken lijn.

Reputatie 7

Klopt, en de FUP is met name bedoeld om te zorgen dat andere gebruikers ook mobiel internet kunnen gebruiken via de mobiele antenne als jij op je tv uren 1080p zit te kijken via dezelfde antenne. Kortom, als Je het netwerk teveel belast en andere gebruikers er last van kunnen hebben, niet om jou dwars te zitten.