Tele2 is bezig met overgang naar nieuw netwerk. Op de website staat dat je er niets van merkt.
Dat is niet zo in alle gevallen!!
Wat blijkt het is bekend dat sommige simkaarten niet meer werken!
Dit probleem is bekend bij Tele2!
Echter Tele2 neemt vooraf geen actie hierop.
Je moet er zelf achter komen en via een ander nummer bellen, want jouw nummer doet het niet meer.
Vervolgens is het redelijk druk aan de lijn.
En is de oplossing we sturen binnen drie werkdagen een nieuwe simkaart op. Overgang isop vrijdagavond. Je komt er zaterdag achter dat het niet werkt. Kortom je kan zo vijf dagen zonder bereik zitten.
Helpdesk heeft uiteraard alleen een script tot zijn beschikking en vindt het allemaal vervelend.
Tele2 dit is op z'n minst onacceptabel.
Jullie weten dat dit kan optreden, zorg er dan voor dat je dit monitort en actief en nog beter pro-actief op handelt. Pro-actief is van te voren nieuwe simkaart en actief is per koerier een nieuwe simkaart toesturen als jullie vooraf de kosten van nieuwe simkaarten niet voor je rekening willen brengen.
De paar dagen niet bereikbaar zijn aftrekken van de factuur is vanzelfsprekend, maar volstaat totaal niet als compensatie!
Hele slechte beurt, Tele2!
Marcel