Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen service meer. Dit abonnement heb ik een aantal weken, met daarbij een nieuwe simkaart. Deze simkaart is geactiveerd (als het goed is althans), dus dat moet het probleem niet zijn. Verder staat er niet op de site aangegeven dat er momenteel een storing aanwezig is. Ook heb ik mijn vliegtuigstand aan en uitgezet, mijn toestel aan en uitgezet en de simkaart er opnieuw in gedaan. In geen van alle situaties bood het een oplossing. Heeft iemand een heldere oplossing? Alvast bedankt.
Goedemiddag,
Welkom op het forum!
Welke telefoon heb je? Als je naar de instellingen gaat van je mobiele netwerk, staat de netwerk selectie dan op “Automatisch”? Daarnaast zou je de SIM kaart in een ander toestel kunnen plaatsen om te zien of het een probleem is met de SIM kaart of met je toestel.
Als je je toestel handmatig naar netwerken laat zoeken, welke worden dan gevonden?
Hey
Groetjes,
Rox
Hey
Groetjes,
Rox
Hallo! Nee ik heb nog steeds geen bereik. Ondertussen heb ik echter wel telefonisch contact gehad met jullie klantenservice. Deze vertelden mij dat het probleem bekend was en dat op een of andere manier mijn telefoonnummer uit het systeem van Tele2 is gehaald. Uw collega had echter geen idee van een tijdsindicatie etc. Is dat ondertussen wel duidelijk want ik zit ondertussen al wel ruim een week zonder data.
Groetjes,
Simon
Hi
- Voornaam + achternaam
- Volledige adresgegevens
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
Zodra ik jouw bericht heb ontvangen, duik ik gelijk in het systeem om dit na te kijken voor je! Ik hoor het van je.
Groetjes,
Rox
Ik heb ook sinds gisteravond geen service.. erg vervelend! Kan hier wat aan gedaan worden?
Hey
Groetjes,
Rox
Even een update voor de mensen die geholpen hebben in dit topic! Ik heb een onderzoek door de technische dienst opgestart en uiteindelijk heb ik een nieuwe simkaart gestuurd naar
Groetjes,
Rox
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.