beantwoord

Geblokkeerde smsjes stoppen

  • 22 May 2021
  • 4 reacties
  • 146 x bekeken

Hoi allemaal, 

 

Er is een man die ik niet meer wil spreken. Ik heb hem meermaals verzocht me met rust te laten. Hij is overal geblokkeerd.

 

Nu blijf ik alleen meldingen ontvangen wanneer hij me een SMS stuurt. Vannacht heeft hij me meer dan 10 keer een SMS gestuurd. Ik krijg hier dan dus steeds een melding van.

 

Kan ik iets doen zodat hij helemaal geen SMS meer kan sturen, of zodat ik geen meldingen krijg?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

icon

Beste antwoord door pipodeclown 24 May 2021, 12:43

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dit soort blokkeringen kun je niet door de operator laten instellen. Je zou wel misschien in je telefoonboek een blokkering kunnen instellen. Dat kan voor bellen vaak wel, maar dat moet je in de gebruiksaanwijzing van je toestel opzoeken.

Reputatie 7

Wat voor telefoon gebruik je?

Ik gebruik de Huawei p20. Heb inmiddels de meldingen uit kunnen zetten. Wel krijg ik nog smsjes binnen in de map 'geblokkeerd' 

Reputatie 7

Ik gebruik de Huawei p20. Heb inmiddels de meldingen uit kunnen zetten. Wel krijg ik nog smsjes binnen in de map 'geblokkeerd' 

Dat is het maximale dat je kunt instellen. Soms kun je een script maken waarmee je nog iets zou kunnen bereiken, maar ik weet niet of dat hierbij werkt.

Reageer