4G al een tijdje intens traag

  • 4 July 2020
  • 29 reacties
  • 3478 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

29 reacties

Nou, ik woon dus in Den Haag.. fijn dit.. hoe lang gaat dit nog duren dan want dit is mega irritant. U zegt weken, maar hoeveel weken? want als dit niet snel wordt opgelost, stap ik echt over. Ik betaal voor onbeperkt internet terwijl hij ziek traag is. Kan eigenlijk echt niet...

Reputatie 7

Zelfde bij mij, echt al maanden lang. Zelfs in het buitenland soms. Geen bereik en 4G ook niet. Ik woon in Rotterdam. Wanneer gaat dit opgelost worden? Ik denk er ook aan om over te stappen want ik heb er echt zwaar last van.

In het buitenland heeft Tele2 nooit 4G gehad, maar dat gaat door de integratie met T-Mobile wel aangeboden worden. Rotterdam zit aan de rand van het gebied waar het Tele2 netwerk nog aan staat in het zuiden. Waar je geen verbinding met een Tele2 antenne hebt maak je automatisch gebruik van het T-Mobile netwerk. De noordelijke helft staat al uit de rest volgt komende weken. Daarna maak je volledig gebruik van het T-Mobile netwerk, dat overigens op diverse plaatsen een capaciteitsuitbreiding krijgt. Omdat je toestel nu nog een Tele2 antenne kan bereiken, zou dat een antenne verder weg kunnen zijn waardoor de snelheid lager is. Op andere plaatsen zal je andere snelheden halen. Ik vermoed dat voor topicstarter hetzelfde geldt.

 

Zelfde bij mij, echt al maanden lang. Zelfs in het buitenland soms. Geen bereik en 4G ook niet. Ik woon in Rotterdam. Wanneer gaat dit opgelost worden? Ik denk er ook aan om over te stappen want ik heb er echt zwaar last van.

Reputatie 7
Badge +12

Waar woon je? Tele2 is namelijk het netwerk aan het integreren met T-Mobile. Dat gaat met grote stappen door Nederland.