Voicemail tekst werkt niet meer

  • 16 April 2021
  • 31 reacties
  • 354 x bekeken

Reputatie 3
  • Forumkenner pur sang
  • 107 reacties

Familie van mij meldde dat ik geen voicemailtekst heb. Als ik terugkijk al langer dan een maand. In mijn Tele2 kan ik niets wijzigen of opslaan. Nu komt er een enquête van Tele2 langs die ik ook nog eens niet wegkrijg zonder hem in te vullen.!! Terwijl ik zit te typen! Nou ja zeg.. Maar goed, heel veel mensen konden mijn voicemail  bereiken, maar tekst is weg. Kan niets veranderen, ook niet inspreken 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Misschien heb je hier iets aan. Ik had er een mail over gekregen, maar gewist omdat ik dat nooit gebruik. 

 

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon/voicemail#voicemaill

Reputatie 3

Dankjewel, maar geen enkele methode werkt, verschillende geprobeerd. Toevallig las ik dat je een sms gehad moest hebben met de datum van overzetting. Heb ik niet gehad. Maar ach, waarom zou ik nog verbaasd zijn 😔. Altijd hetzelfde. Ik heb  nu internet/itv vanaf augustus 2020 en er is nog geen enkele keer een fout gemaakt of iets misgegaan. Blij dus wanneer ik ook met mobiel abbo kan overstappen. Mensen hangen op omdat ze geen voicemailtekst horen. Bizar weer.

Oh ja, ik moest ook weer 2 keer mijn juiste wachtwoord opnieuw instellen. 

Reputatie 7

Ik heb in maart een sms ontvangen dat het voicemail systeem vernieuwd zou worden, jij niet?

Reputatie 3

Nee, helaas... Ik las dus op de site dat je na een bepaalde datum (7 april geloof ik). Niets meer kon wijzigen. Ik had geen idee. Nu ben ik dus buiten mijn schuld de pineut. Ik wis nooit smsjes, dus daaraan ligt het niet. Niks gekregen 

Reputatie 7

Vreemd, ik wel, was keurig aangekondigd. Kan je wel sms berichten van anderen ontvangen? Het toestel heeft ook niet meer dan 2 dagen uit gestaan? Sms berichten worden na een bepaalde tijd gewist als ze niet kunnen worden afgeleverd namelijk. Maar als ik je goed begrijp kunnen mensen je voicemail nog wel gewoon inspreken?

Reputatie 3

Vreemd, ik wel, was keurig aangekondigd. Kan je wel sms berichten van anderen ontvangen? Het toestel heeft ook niet meer dan 2 dagen uit gestaan? Sms berichten worden na een bepaalde tijd gewist als ze niet kunnen worden afgeleverd namelijk. Maar als ik je goed begrijp kunnen mensen je voicemail nog wel gewoon inspreken?

Natuurlijk kan ik sms berichten van anderen ontvangen. Dat zou me anders echt wel opgevallen zijn. Ik bel en app en gebruik Mesenger meer dan dat ik sms, en vice versa, daarom weet ik dat ik deze sms van Tele2 niet gekregen heb. Ik heb mijn telefoon ook niet uitstaan, nog geen 10 minuten, ivm met bejaarde familie. Alle gewone telefoontjes komen binnen. Het valt toch op dat ik van de ene provider constant missers heb en van de nieuwe helemaal niet?

Wat opvalt is dat ik al een tijdje geen sms meer krijg wanneer de 'factuur klaarstaat'. Die krijg ik ook niet meer

Reputatie 3

Zou de oplossing van Cas een optie zijn? De vraag is iets anders maar het komt er ook hier op neer dat het absoluut niet werkt. Ik kan doen wat ik wil, niks kan.  Helemaal niks. Het zal bij de wijzigingen die Tele2 doorvoerde niet goed gegaan zijn. Ik heb die voicemail gewoon nodig en heb er recht op dat hij gewoon werkt, daarvoor betaal ik. Het moet maar eens een keer goed zijn

Reputatie 7

Vreemd, ik wel, was keurig aangekondigd. Kan je wel sms berichten van anderen ontvangen? Het toestel heeft ook niet meer dan 2 dagen uit gestaan? Sms berichten worden na een bepaalde tijd gewist als ze niet kunnen worden afgeleverd namelijk. Maar als ik je goed begrijp kunnen mensen je voicemail nog wel gewoon inspreken?

Natuurlijk kan ik sms berichten van anderen ontvangen. Dat zou me anders echt wel opgevallen zijn. Ik bel en app en gebruik Mesenger meer dan dat ik sms, en vice versa, daarom weet ik dat ik deze sms van Tele2 niet gekregen heb. Ik heb mijn telefoon ook niet uitstaan, nog geen 10 minuten, ivm met bejaarde familie. Alle gewone telefoontjes komen binnen. Het valt toch op dat ik van de ene provider constant missers heb en van de nieuwe helemaal niet?

Wat opvalt is dat ik al een tijdje geen sms meer krijg wanneer de 'factuur klaarstaat'. Die krijg ik ook niet meer

Sms wordt niet meer door iedereen regelmatig gebruikt, dus had gekund. Heb je de factuur notificatie wel aan staan in Mijn Tele2 of de mobiele app?

Reputatie 3

Ja, die stond aan, nu dus ook. Ik kreeg zelfs eerst m'n factuur per email én per sms, terwijl je maar 1 mogelijkheid hebt, via email of via sms. Ik heb niets aan de instellingen veranderd. Ik kan in het instellingen menu alleen op voicemail zetten of uitzetten. Staat op aan. Ik vind hier geen mogelijkheid om je tekst in te spreken, maar misschien mis ik wat. Ik zit nu op de app.  En weer dit: mijn correcte inloggegevens werden weer niet geaccepteerd toen ik op de community wilde inloggen.  

Iedere keer. Maar dat even terzijde. 

Reputatie 3

Ik kan met geen mogelijkheid een keuze intoetsen als ik 1233 bel. Daar zit ik al vast. Ben er inmiddels achter dat iedereen die mij belt en niet van de voicemailtoestand weet, denkt dat ik alleen luister, niks zeg en dan ophang. De huisarts bijvoorbeeld. Fijn. Wanhopig nu. 

Reputatie 7

De inloggegevens voor de community zijn niet dezelfde (tenzij je dat zelf hebt ingesteld) als voor Mijn Tele2. Maar zo te zien lukt de 2e keer inloggen wel?

Voicemail kan je inderdaad niet inspreken via Mijn Tele2 of de app, die mogelijkheid vind je alleen via je voicemailinstellingen als je je voicemail belt.

Als je 1233 belt krijg je dan wel het menu te horen en de mogelijkheid voor instellingen?

Ook zou je via een sms je voicemail eens kunnen uitzetten en dan de volgende dag weer aan. Kijken of dat de boel reset.

Reputatie 3

Dat van de inloggegevens weet ik idd.

Ik krijg als ik 1233 krijg eerst een mevrouw die vertelt  dat ik zo en zoveel bewaarde berichten heb. Ik kan ze weggooien, bewaren etc.  Verder niks helaas

 

Reputatie 7
Badge +12

Er is een (nieuw) menu waarmee je ook je eigen voicemail bericht kunt opnemen.

Kijk hoe het menu werkt op deze pagina.

Reputatie 3

Bedoel je bijgaand? 

Met een smsje voicemail uitzetten durf ik nu niet te proberen omdat er in het weekend niemand te bereiken is en je moet een bevestiging van Tele2 hierover krijgen via sms. Zal mss automatisch gaan maar dat vertrouw ik nu niet. Als je bijgaande methode bedoelt, ik krijg geen antwoord. Vrijdag 16 april al gedaan, daarna vandaag 18 april om 13u34. 

Aangezien het weekend is reageert er hier natuurlijk ook niemand van Tele2. De andere manier om de doffe ellende op te lossen werkt ook niet. Opslaan mag niet, helaas. En ja, ik heb wéér m'n ww moeten aanpassen. Inloggen met FB kan ook niet meer. Maar dat ligt vast aan FB... Ik krij melding dat inloggen op FB niet mogelijk is met de Tele2 app. Was het maar vast augustus.. Serieus 

 

 

 

Reputatie 3

Btw: per wanneer zou die overzetting exact ingaan? Ik vind het opvallend dat ík die info niet krijg, al denk ik dat horden Tele2 leden hetzelfde hebben. Het stoppen met de factuur te smsen, terwijl ik daarvoor een mail én een sms met factuur kreeg. Betalen is belangrijker

 

Reputatie 7
Badge +12

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

Reputatie 3

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe...?? Vanaf datum onbekend zit ik zonder voicemailtekst. Waar ik ook nog eens voor betaal

Reputatie 7

Die link had thecoppes ook al geplaatst. Wat als je optie 9 kiest in plaats van de opties die je in je voicemail voorgelezen worden?

En zoals gezegd zou je de voicemail kunnen uitzetten en de volgende dag weer aanzetten.

Reputatie 7

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

Zonder daarvan op de hoogte te zijn. Maar ik vroeg naar een exacte datum. Er is een mail rondgestuurd? Wanneer? Of sms? Wanneer? Dat is voor abonnees die wél netjes bericht gehad, en op dit forum zitten, toch wel bekend? Dan heb ik iig meer info. Gevonden bijlage,

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe

Voor Tele2 thuis verandert er niets, staat er. Heb jij het over voicemail voor vast bellen of mobiel?

Reputatie 3

Die link had thecoppes ook al geplaatst. Wat als je optie 9 kiest in plaats van de opties die je in je voicemail voorgelezen worden?

En zoals gezegd zou je de voicemail kunnen uitzetten en de volgende dag weer aanzetten.

Ik ben hier uitgebreid op ingegaan maar dat heb je denk ik gemist

Reputatie 7
Badge +12

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe...?? Vanaf datum onbekend zit ik zonder voicemailtekst. Waar ik ook nog eens voor betaal

Deze informatie gaat over vast internet met telefoon. Daar heeft geen technische wijziging plaatsgevonden. Bij mobiele abonnementen wel.

Je post deze vraag in het mobiele topic, dus wat jij kopieert van de website is niet van toepassing.

Reputatie 3

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

Zonder daarvan op de hoogte te zijn. Maar ik vroeg naar een exacte datum. Er is een mail rondgestuurd? Wanneer? Of sms? Wanneer? Dat is voor abonnees die wél netjes bericht gehad, en op dit forum zitten, toch wel bekend? Dan heb ik iig meer info. Gevonden bijlage,

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe

Voor Tele2 thuis verandert er niets, staat er. Heb jij het over voicemail voor vast bellen of mobiel?

Ik heb het gedurende het gehele topic over voicemail. Staat in de kop.

Ik weet nu nog stééds niet op welke datum deze wijziging is ingegaan. Blijkbaar is mijn kwestie nog steeds onduidelijk. Vorige maand is mijn vader overleden. Mogelijk heb ik heel wat telefoontjes gemist. Daarom vind ik dit meer dan treurig. Zeker na wat ik al met Tele2 heb mee moeten maken. Ik heb dus geen voicemailtekst tot 5 augustus 2021. Triest dit. Ik ga het wel proberen te verhalen. Nog steeds niemand die me kan vertellen wanneer deze voicemailtoestand officieel inging. Bizar. Ik ga ee  ontzettende klacht indienen bij Tele2 EN  mijn rechtsbijstandsverzekering ervoor laten zorgen dat Tele2 mij compenseert, helemaal in het geval van het overlijden van mijn vader. Dit is niet te verteren, wat jullie er ook van vinden allemaal. 

 

 

 

 

Reputatie 3

Die link had thecoppes ook al geplaatst. Wat als je optie 9 kiest in plaats van de opties die je in je voicemail voorgelezen worden?

En zoals gezegd zou je de voicemail kunnen uitzetten en de volgende dag weer aanzetten.

Ik ben hier uitgebreid op ingegaan maar dat heb je denk ik gemist

Heb ik gedaan. Het Tele2 menu laat dat niet toe, helaas 

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe...?? Vanaf datum onbekend zit ik zonder voicemailtekst. Waar ik ook nog eens voor betaal

Deze informatie gaat over vast internet met telefoon. Daar heeft geen technische wijziging plaatsgevonden. Bij mobiele abonnementen wel.

Je post deze vraag in het mobiele topic, dus wat jij kopieert van de website is niet van toepassing.

Oeps. Sorry

Reputatie 3

Die link had thecoppes ook al geplaatst. Wat als je optie 9 kiest in plaats van de opties die je in je voicemail voorgelezen worden?

En zoals gezegd zou je de voicemail kunnen uitzetten en de volgende dag weer aanzetten.

Ik ben hier uitgebreid op ingegaan maar dat heb je denk ik gemist

Heb ik gedaan. Het Tele2 menu laat dat niet toe, helaas 

De overzetting naar het nieuwe (t-mobile) netwerk is eind vorig jaar afgerond. Dus je zit minimaal al een paar maanden op de nieuwe voicemail.

er verandert níéts voor Tele2 abonnees, alleen voor de nieuwe...?? Vanaf datum onbekend zit ik zonder voicemailtekst. Waar ik ook nog eens voor betaal

Deze informatie gaat over vast internet met telefoon. Daar heeft geen technische wijziging plaatsgevonden. Bij mobiele abonnementen wel.

Je post deze vraag in het mobiele topic, dus wat jij kopieert van de website is niet van toepassing.

Oeps. Sorry

Helaas is er vwb mobiele telefoon helemaal geen info te kopiëren. Bestaat nl niet. Op de meest eenvoudige vraag heb ik nog geen antwoord 

Ik kan dit niet helemaal meer volgen, maar als je bij website klantenservice zoekt op voicemail instellen krijg ik dit https://www.tele2.nl/login?redirectUrl=https%253A%252F%252Fwww.tele2.nl%252Fmy%252Fabonnement%252Fvoicemail

Je moet dan inloggen op MijnTele2, maar omdat ik geen mobiel van Tele2 heb, kan ik niet verder.

Heb je deze weg al gevolgd?