Al 2 maanden geleden heb ik mijn Iphone bestelling bij Tele2 geannuleerd omdat ik toch koos voor een ander toestel. Ik heb al wel de aanbetaling gedaan van meer dan 500 euro Ik heb hierover gebeld en de eerste keer werd mij verteld dat ik binnen een week mn geld terug zou krijgen. Na een week niks gehoord te hebben heb ik weer gebeld en werd mij verteld dat er sprake was van een storing en ik nog 2 weken moest wachten. Na braaf 2 weken te hebben gewacht en weer niks te hebben gehoord nog een keer gebeld en er was weer een storing…. Ik werd weer opnieuw op in het systeem gezet en moest 2 weken wachten maar nu zou het echt gestort worden. Na deze periode weer gebeld en er werd me verteld dat het een spoedgeval zou worden en ik binnen 3 dagen mijn geld zeker terug zou krijgen. Nu zijn we weer 5 dagen verder en heb ik nog steeds mn geld niet. Door corona ben ik mijn baan in de horeca verloren en heb ik dit geld nu gewoon nodig. Dit vaak uitgelegd aan de klantenservice maar blijkbaar dringt dit niet door. Ik zou graag zsm mn geld teruggestort zien want zo ga je niet met klanten om naar mijn mening. Ik hoop dat ik via deze weg eindelijk geholpen kan worden.
Beste antwoord door Cas van Tele2
Bekijk origineel bericht