beantwoord

betelling mail niet ontvangen

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 87 x bekeken

Beste,

 

ik heb ongeveer een uur geleden een iPhone 12 besteld en betaald met abbonement bij Tele2 alleen heb ik geen bevestigsmail ontvangen. Ook niet in de spam. Wat kan ik doen?

groeten,

icon

Beste antwoord door pipodeclown 19 March 2021, 00:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Misschien dat die mail morgen komt en anders kan de klantenservice natuurlijk altijd even controleren of je bestelling correct is gegaan.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @MelleMaas,
Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Tof dat je een abonnement bij ons hebt afgeloten, daar worden we blij van! Je hebt vandaag een e-mail ontvangen met de bevestiging en je krijgt ook een e-mail van AMP om een afspraak te maken voor de levering. Dit gaat helemaal goed komen!

Laat je ons weten hoe jouw nieuwe toestel bevalt? Mocht je nog vragen hebben dan horen we het ook graag. De Community staat voor je klaar!