beantwoord

Verbruik niet zichtbaar in app mijn tele2

  • 1 december 2020
  • 1 reactie
  • 115 x bekeken

Ik kan mijn verbruik nu al een beste poos niet meer zien. Er wordt gezegd dat ik geen actief 06 nummer heb. Dit terwijl ik al meet dan anderhalf jaar dit abonnement heb. Kunnen jullie hier ook wat aan doen?

 

 

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 2 december 2020, 00:32

Heb je in Mijn Tele2 een klantnummer dat begint met 1.1? Dan zit je op het nieuwe netwerk en in het nieuwe systeem en vermoed ik dat je mogelijk nog de oude app gebruikt? Probeer eens de zwarte Tele2 app in plaats van de paarse. https://www.tele2.nl/bijnazover

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2

Heb je in Mijn Tele2 een klantnummer dat begint met 1.1? Dan zit je op het nieuwe netwerk en in het nieuwe systeem en vermoed ik dat je mogelijk nog de oude app gebruikt? Probeer eens de zwarte Tele2 app in plaats van de paarse. https://www.tele2.nl/bijnazover