BKR code A verwijderen

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 61 x bekeken

Beste, 

Ik heb een A codering bij het BKR voor een rekening die 5 jaar geleden is betaald, dit is onterecht aangezien alles in 2019 is betaald. Zie de  bijlage hieronder, de codering is nooit aangepast waardoor ik nu grote issues heb. Willen jullie aub de codering verwijderen aangezien dit gaat om een factuur van 2019 en we zijn nu bijna 5  jaar verder. Het gaat om contract nummer: NHST20001267618.  Ik wil graag een huis kopen, maar het lukt mij niet om aan een lening te komen door deze ellende van toen. 

 

 

eric 3 maanden geleden

Hoi @Sun30 ,

Ik begrijp dat je wel in 2019 een achterstand hebt gehad, maar dat die geheel is afbetaald en je dus eigenlijk een H(erstel) code verwacht? De gehele registratie verwijderen zal pas in 2025 gebeuren, een ooit opgelopen achterstand blijft namelijk 5 jaar bij BKR geregistreerd. Dat zijn. U eenmaal de voorwaarden bij het afsluiten van een geldlening voor een toestel. 

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Sun30 ,

Ik begrijp dat je wel in 2019 een achterstand hebt gehad, maar dat die geheel is afbetaald en je dus eigenlijk een H(erstel) code verwacht? De gehele registratie verwijderen zal pas in 2025 gebeuren, een ooit opgelopen achterstand blijft namelijk 5 jaar bij BKR geregistreerd. Dat zijn. U eenmaal de voorwaarden bij het afsluiten van een geldlening voor een toestel. 

Ok ja dan graag een herstel melding aangezien er geen achterstand meer is. Kunnen jullie dit aanpassen? Dank. 

Reputatie 7
Badge +12

Je praat hier met andere klanten.  Je kunt beter de klantenservice bellen. 020 7544444

Reageer