Skip to main content

Ik hed uitstel gevraagd voor mijn betaling maar ik ben toch afgesloten!!

Hi @stefanokrul, ik heb je inmiddels een privĂ©bericht gestuurd om dit samen op te lossen! Dit gaat helemaal goed komen! 😊 


Hey Stefano, allereerst van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er sinds vandaag uitstel van betaling is toegezegd. Had je achteraf uitstel aangevraagd en ben je inmiddels weer verbonden? Ik zie namelijk geen blokkades staan. Wellicht helpt het om je toestel opnieuw op te starten.

Ik hoor het graag van je!


Goedemiddag, heb me telefoon opnieuw opgestart maar nog steeds niet veranderd.


Ja ik heb achteraf uitstel aangevraagd 


De moderator heeft vastgesteld dat je niet meer geblokkeerd bent. Selecteer eens handmatig een mobiel netwerk, selecteer dan eerst KPN en daarna weer t-mobile.  


Hey @stefanokrul, mijn excuses, ik hoorde zojuist dat het systeem de afgelopen dagen niet helemaal soepel werkte, waardoor ik de blokkade vrijdag niet zag, terwijl deze er wel was. Ik begreep van mijn collega dat de blokkade inmiddels is opgeheven. Heb je weer verbinding en werkt alles weer goed? Laat het me maar weten, ik hoor het graag van je. Anders duik ik er met alle plezier weer voor je in! 😊


Reageer