beantwoord

Fraude door ZONNET

  • 21 January 2021
  • 6 reacties
  • 538 x bekeken

Hallo Tele2, zonnet, T-mobile, & alle andere doorverwijzende partners!.

Onderstaand is mijn laatste poging van de vele gedane pogingen tot contact met ZONNET tot oplossing van wat ik nu echt fraude ga noemen. En vanaf nu als fraude zal gaan behandelen.


Mijn moeder is senior en is gevallen voor een bijzondere stunt om geld te gaan vragen voor een email adres bij zonnet. Nu komt de grap dat na haar betaling haar de toegang tot het account is geweigerd en de website totaal niet meewerkt. Zo vertelde ze mij half vorig jaar dat ze er met de klantenservice niet uit komt om weer toegang te krijgen tot haar mailbox met grote gevolgen van dien. Zo mist ze nu al een poosje dus belangrijke mails en nu ook een account om wachtwoorden van andere websites mee te kunnen herstellen etc....  Ik heb in Oktober van 2020 zelf geprobeerd zonnet via hun contact formulier te bereiken. Het bleef stil net als vele andere klanten zie ik nu op internet. Ik heb toen ook tele2 gesproken deze wijst toch echt weer door naar Zonnet maar zoals bekend reageert zonnet niet. Ik heb toen tele2 opnieuw gesproken dit maal mijn frustratie goed uitgelegd, Ik kreeg dit maal een technisch email adress van T-mobile deze zou het in een zucht kunnen uitzoeken en oplossen ..... nou nou verast ben ik niet!, deze geeft dus ook al geen reactie sinds Oktober. Vol haat praten wij in de familie nu over de Zonnet/tele2/T-mobile combinatie. In het kort opnieuw: er wordt dus eigenlijk nergens gereageerd, en tele2 doet tot nu toe alleen maar aan doorverwijzen. En het feit is dus gewoon dat er een senioren dame is opgelicht. "Van het kastje naar de muur" krijgt een hard nieuw voorbeeld erbij!.

Dit is nu mijn laatste poging tot vraag naar een normale oplossing. En zoals vele mensen op internet ook al aangeven werkt de Zonnet site slecht!. Het heeft veel fouten, een wachtwoord herstel functie werkt bijvoorbeeld niet, en het contactformulier blijkt niemand op te reageren. En dit formulier hebben wij heel veel ingevuld. Er is voor mijn bemoeienis ook nog door andere geprobeerd het op te lossen voor mijn senioren moeder. Maar allemaal met dezelfde bevindingen!. Schandalig!. Ons nummer staat in het tele2 privé profiel.

Ik zou willen eindigen met "bij voorbaat bedankt" maar dat doe ik nu NIET MEER. Ik eindig met de woorden dat de volgende stap aangifte zal zijn van fraude/internet oplichting. Alsmede contact met alle consumenten programma's zal zijn. Indien jullie dit nou eens zoude oplossen en jij er echt werk van zoude maken dan verdien jij als individu echt de warme douche award van 2021. En dan heb je iets bereikt wat vele van jou collega's niet konden bereiken!. Lijkt dit iets voor jou?, reageer dan nu!.

Casper

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 January 2021, 14:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Tja dat is inderdaad heel vervelend als ze bij Zonnet niet reageren. Beheer van die e-mailadressen ligt nu bij Zonnet en betalen doe je ook aan Zonnet. Als zij hun dienstverlening niet nakomen, dan is het inderdaad nodig om ze daar stevig op aan te spreken. Zijn zij misschien aangesloten bij een geschillencommissie?

Reputatie 7
Badge +8

Zowel zonnet, versatel en tele2 zijn niet (meer?) aangesloten bij de geschillencommissie.

T-mobile staat er wel drie keer in waarvan een adres in Bonn Duitsland. 

https://www.degeschillencommissie.nl/tec-registranten-ledenlijst/

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 is natuurlijk geen eigen bedrijf maar een merk van T-Mobile.

Versatel en zonnet zijn geen merken van T-Mobile, maar staan op zichzelf. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @01Casper10,

Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om jou te helpen met inloggen op het Zonnet account.

Bedankt voor jouw duidelijke uitleg van de situatie! Heel lief van jou dat jij jouw moeder helpt met haar e-mailadres. Ik kan mij voorstellen dat jij dit graag opgelost wilt hebben voor jouw moeder. Het enige wat ik kan doen is het e-mailadres noteren en proberen deze intern door te zetten naar Zonnet. Kan jij mij een privébericht sturen met het e-mailadres waar het om gaat dan ga ik mijn best doen voor jou om dit te fixen. Ik kan niks garanderen omdat de support nu via Zonnet gaat!

Ik hoor graag van je! 

Beste Cas,

Bedankt voor jou reactie!.

Ik heb jou vorige week een bericht gestuurd heb jij deze al gezien?. Ik hoop nog van je te horen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey Casper,
 

Ik heb het bericht gezien en ik heb mijn best voor je gedaan. Nog even geduld!