Reporting-MTA: dns; filter01nm.se.isp-net.nl
Action: failed
Final-Recipient: rfc822;f.kreekel9@upcmail.nl
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mxin5.ziggo.nl
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 MXIN501 mailbox f.kreekel9@upcmail.nl unknown ;id=Qn9mpHtcqY4irQn9mp8iMd;sid=Qn9mpHtcqY4ir;mta=mx11.tb;d=20230211;t=113059[cet];ipsrc=82.215.18.9;
Maar eh.. Jij stuurt een mail naar kreek009@zonnet.nl en dan bounced er een UPCmail vanaf een verglijkbaar, maar niet helemaal gelijk email adres terug. Dan verwacht je dat jij ergens een mail forwarding heeft ingesteld. Ben je nog steeds klant voor een vast internet dienst bij Tele2?
Indien geen klant bij Tele2, dan zal je een betaald email abonnement bij zonnet moeten hebben. Daarop zal dan die forwarding staan.
Bekijk origineel bericht