Goede middag,
16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen erna weer gebeld en moest ik een formulier afwachten per e-mail en ondertekenen, zodat er een onderzoek gestart zou kunnen worden. Op het formulier stond dat ik binnen 7 dagen reactie zou ontvangen. Ik heb tot de dag van vandaag nooit reactie ontvangen. Heb meer dan tig keren gebeld maar niemand kan mij goed helpen. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Ik vind het zwaar teleurstellend dat het telkens van mijn kant moet komen. Iedere medewerker aan de telefoon zegt wat anders en ben geen stap verder. Er is nu ongeveer een maand verstreken maar de situatie is hetzelfde. Ik vind dat u met een compensatie moet komen naast het leveren van het toestel en de looptijd te wijzigen.
Ondertussen krijg ik wel facturen toegestuurd, ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb gekregen daarnaast ga ik zeker niet vast zitten aan een abonnement voor de looptijd van twee jaar, het abonnement was überhaupt niet rechtsgeldig omdat u geen tegenprestatie heeft geleverd. De politie zegt hier hetzelfde over, aangifte heb ik al gedaan.