beantwoord

levering iphone duurt wel erg lang

  • 28 March 2020
  • 51 reacties
  • 1345 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

51 reacties

Echt absurd dit! 

Ik probeer mijn bestelling te annuleren, omdat ik dezelfde telefoon bij een andere provider kan krijgen zonder wachttijd. Via mijntele2 kan ik dus niet annuleren. Dus ik bel met tele2 klantenservice 020-7544444. Die kunnen mijn bestelling niet annuleren dus ze gaan mij doorschakelen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. Dus ik bel terug en krijg dezelfde persoon aan de lijn die me doodleuk verteld dat hij niet kan cancellen want er staat iets in progress. Hier ga ik niet in mee dus hij begint vervolgens met een smoes over de tijden met het caronavirus… alsof dit ook maar iets te maken heeft met het digitaal annuleren van een bestelling. Hij wil me niet verder helpen en zegt dat ik maandag maar moet terugbellen. Doorschakelen naar zijn leidinggevende wil hij niet.

Zeer slechte klantenservice van Tele2.

Aangezien mijn abonnement nog niet is afgesloten ga ik nu alsnog bij een andere provider bestellen!

 

@eric Bedankt, goed om te weten om de telefoon niet aan te nemen.

Wat ik absurd vind is dat het caronavirus erbij wordt gehaald wat er niets mee te maken heeft. Andere telefoons worden nl wel geleverd. Wees dan gewoon eerlijk erover.

Reputatie 6
Badge +2

@Benneman heeft mij een privébericht gestuurd naar aanleiding van zijn annulering. Ik heb hem in contact gebracht met een collega om de annulering te regelen.

Uiteindelijk kregen we goed nieuws want de bestelling ligt nu (eindelijk) bij de bezorgdienst. Net te laat want er is al een nieuwe bestelling gedaan via een retailer. 


Het is nu aan TS om te bepalen welke bestelling hij annuleert. Dat mijn collega de huidige crisis heeft gebruikt als reden zal ik bij hem (via zijn manager) aankaarten. Er is wel een gewijzigd beleid door de maatregelen van het RIVM, maar dat heeft waarschijnlijk niets te maken met het annuleren van jouw bestelling. 
Bedankt voor deze feedback zo kunnen wij onze service verbeteren. 


Ik hoop dat jij zo snel mogelijk kan genieten van jouw iPhone! 

Stay safe! :thumbsup:

Het probleem is dat Tele2 leugenachtig communiceert dat het toestel voorradig is aan de toekomstige klant. Begrijp dat nou eens in plaats van Tele2 door dik en dun te gaan verdedigen. De regulars op dit forum weten dat al jaren. Het zijn de nieuwelingen die hier vertwijfeld beklag komen doen. De bekende online telefoonshops hebben real time voorraadbeheer wat door de klant is te bekijken. Daar is kopen ook direct  leverbaar. Een telco zoals Tele2  is primair een netwerkbedrijf en dienstverlener, telefoons verkopen is een bijzaak. 

Ik ben de laatste die beweert dat Tele2 de voorraad communicatie in de webshop (en via bestellijn) op orde heeft en/of dat verdedigt (in tegendeel!), dat heeft Tele2 zeker nog niet op orde. Echter, de voornaamste reden dat Tele2 er nu zo lang over doet het toestel alsnog te leveren is vanwege de grotere afhankelijkheid van aanlevering door leveranciers, zoals ik postte.

Klopt en tele2 heeft ook duidelijk issues met de klantenservice...

Reputatie 7
Badge +12

Iphone X wordt door Apple heel slecht geleverd. Providers kunnen geen betrouwbare voorspellingen doen. Gewoon even afwachten dus.

Reputatie 3

*bestelt

Reputatie 6

Zolang jij de telefoon niet aanneemt gebeurt er niets. Het zou wel handig zijn als de agent gewoon jouw annulering had genoteerd en dan maandag zelfstandig had doorgevoerd. Maar om dat nu absurd te noemen..

Een koopovereenkomst wordt niet ontbonden door een pakket aan de deur te weigeren. Slecht advies.

Reputatie 3

Het was een correctie van Eric's post. Eric haalt nogal wat d's, t's en dt's door elkaar, en dat stoort me mateloos. 

Reputatie 6

Ah weer wat geleerd. Dan maar hopen dat het pakket binnen 14 dagen wordt geleverd.

 

 

 

Reputatie 7

Ah weer wat geleerd. Dan maar hopen dat het pakket binnen 14 dagen wordt geleverd.

 

 

 

Die 14 dagen gaan pas in vanaf aflevering :)

Reputatie 7

Taalkundig heb je helemaal gelijk, maar ik denk niet dat de TS er veel mee opschiet.

Dan is hij (de T.S.) er net zoveel mee opgeschoten als met Eric zijn posts, ook niets.

Maar heeft eric ondertussen toch maar mooi even een taalles gekregen (geheel gratis) aardige jongen hoor die Linearised 🙃

Reputatie 7

Ik zie geen onwaarheden in die posts. Misschien niet volledig, maar daarom biedt het forum juist een podium om elkaar inhoudelijk aan te vullen. De taak van forumpolitie is voorbehouden aan de moderators.

Ik zie geen onwaarheden in die posts. Misschien niet volledig.

 

Een waarheid die niet volledig is, grappig.

 

Dit artikel gaat daar toevallig over 🤔

 

En wat zit je nu te bazelen over forumpolitie 

Reputatie 7

Ongeacht of de onvolledigheid onbedoeld of bewust is, zie ik in de andere posts ook onvolledigheden, maar de signalering lijkt zeer selectief van aard.

Dit is primair een forum voor klanten, die elkaar kunnen aanvullen, zodat de TS een compleet beeld (beoogde waarheid) krijgt van de materie en mogelijkheden. Mijn punt is, als je denkt dat nog niet alle aspecten zijn belicht, geef TS dan gewoon de andere opties aan zonder daarbijconsequent andere forumleden aan te vallen.

Dus constateren is aanvallen, ja zo ken ik er nog wel een paar.

Ja sommigen voelen zich erg snel aangevallen, dat maakt het nog niet zo.

Het gaat niet over andere postings hier gaat het over deze post (aub niet uitweiden)

Laten we ook weer On Topic gaan, de iPhone levering die erg lang op zich laat wachten.

5 weken nu.

Pipo je ziet spoken, waar val ik in hemelsnaam iemand aan.

 

Stop er eens mee om van mij iets proberen te maken dat ik niet ben als je het via de inhoud van mijn argumenten niet geklaard krijgt.

Het is een beetje karaktermoord om mijn argumenten onderuit te halen  ik persoonlijk vind dat laag bij de grondse streken.

Ja moet ik nog blijven communiceren met iemand die dat bezigt, ik heb maar heel verstandig besloten om dat dan toch maar niet te doen want het leid tot niets

#doeslief

Moet je bij pipo zijn, die ziet van alles dat er niet is.

Ook nu heeft hij geen voorbeeld kunnen geven van een zogenaamde aanval van mijn kant, volgens mij ziet hij ze vliegen.

Status op dit moment… abonnement opzeggen gaat niet volgens tele2 want heel toevallig ligt je toestel bij de bezorger. Bij hun kan je je abonnement annuleren. De bezorger, AMP groep laat niets van zich horen, de vraag is ligt ie daar echt of is het een smoes van tele2. Vervolgens krijg ik een mail van tele2: We draaien er niet omheen: jouw nieuwe Apple iPhone Xs 64GB Space Gray is er nog steeds niet. Wat is het nou? Ik ga maandag maar amp groep bellen of ze echt meer dan 3 dagen nodig hebben voor een bezorg afspraak. Ik krijg het vermoeden dat tele2 zich nu achter AMP groep verschuilt maar ik vraag me af of deze groep er blij mee is als ze hierdoor een slechte recensie gaan krijgen. 

Een medewerker van tele2 heeft mij afgelopen woensdag toegezegd dat mijn annulering van de bestelling in 2 werkdagen voltooid zou zijn. Ik ga er ook vanuit de deze telefonische toezegging rechtsgeldig is. Het goede nieuws is dat ik bij een andere provider succesvol de telefoon besteld heb en hiervan al een track en trace code ontvangen heb. Het toestel ontvang ik morgen. Ik ben zeer teleurgesteld in de klantenservice van tele2. Dat kan echt beter.

Krijg net een melding van mijn nieuwe provider dat behoudt van mijn nummer niet mogelijk is omdat deze is geblokkeerd. Ik ben nu echt helemaal klaar met tele2, ze leveren niet maar weigeren mijn bestelling te annuleren. En ze verschuilen zich achter een pakketdienst. Het is onzin dat ik zou moeten annuleren bij de pakketdienst zoals tele2 beweerd want ik heb bij tele2 een bestelling lopen. Niet bij de pakketdienst. Ik verwacht dat tele2 maandag mijn annulering doorgevoerd heeft. Ze maken zich steeds belachelijker.

Heb nu voor een tweede keer een klachtenformulier ingevuld:

 

Graag wil ik per direct mijn bestelling annuleren. Dit is de tweede keer dat ik dat via dit formulier probeer. Een tele2 medewerker heeft me afgelopen woensdag telefonisch bevestigd dat dit binnen 2 werkdagen gebeurd zou zijn. Ik ga niet annuleren bij een pakketdienst waar toevallig ineens een telefoon zou zijn maar die geen contact opneemt. Ik heb een afspraak met tele2, niet met de postbezorger. Tele2 levert niet na 6 weken waar 2 weken was toegezegd en werken een annulering vervolgens tegen. Heb bij een andere provider wel het toestel kunnen bemachtigen maar nummerbehoud gaat nu niet omdat bij tele2 nog steeds geen annulering is doorgevoerd. Ik verwacht dat morgen, maandag dus de annulering is doorgevoerd.

MvG, BL Hinderink 

Reputatie 7
Badge +12

Klachtenformulier kent helaas een doorlooptijd van 30 dagen. Maar je annulering komt uiteindelijk goed hoor.

Update!

Goed nieuws, kreeg net van T-mobile (mijn) huidige provider het bericht dat de aanvraag voor nummerbehoud door tele2 is geannuleerd.
Iedereen succes op dit forum, mij zijn jullie hier niet meer terug!

Heb wel een antwoord gekregen op dit formulier.
Hierin wordt gezegd dat mijn bestelling is geannuleerd.
Alleen elke keer als ik nummerbehoud via de nieuwe provider probeer te regelen wordt me verteld dat mijn nummer nog steeds geblokkeerd is. Ook als ik inlog bij mijn tele2 zie ik nog steeds dat de bestelling niet geannuleerd is. Het lukt tele2 maar niet om de bestelling goed te annuleren.

Reactie van Tele2:

Spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service wat betreft het annuleren van je bestelling.

Als het pakket inmiddels is overgedragen aan de koerier, hebben wij niet meer de mogelijk om dit tegen te houden. Vandaar het advies om het pakket niet aan te nemen en te weigeren als de bezorger voor de deur staat.
Het toestel wordt dan retour gezonden en wij kunnen dit verder verwerken.

Volgens ons systeem is jouw bestelling inmiddels geannuleerd.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.