Ik verblijf langdurig voor mijn werk in het buitenland, en na dat ik juist vertrokken was, is mijn verbinding met het internet verbroken. Gebeld vanuit het buitenland om dit op te lossen, maar is niet mogelijk omdat ik niet aanwezig ben.
Geadviseerd om de router en het kastje van de glasvezel te herstarten, dit is gedaan door mijn buurman, nogmaals omdat ik niet aanwezig ben. Mocht niet baten, nog steeds geen internet verbinding. Na telefonisch contact blijkt dat de glasvezel lijn geen signaal krijgt.
Vanuit de centrale van Tele2 blijken ze niets te kunnen doen, wat mij vreemd lijkt. Verblijvend in het buitenland, verbreekt ook mijn verbinding wel eens, als je dan een sms stuurt is het opgelost.
Aangezien ik nog enige maanden in het buitenland verblijf, wil ik mijn abonnement opzeggen.
Bij terugkomst in Nederland zal ik voor een nieuwe provider gaan, sneller internet en hopelijk betrouwbaarder.
vriendelijke groet
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht