beantwoord

Goed en goedkoop internet?



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Kun je niet gewoon het Password met de hand ingeven? 

Doe ik met alle apperatuur met de ZTE. 

Bij mij werkt die al jaren super. 

Even inloggen en het wachtwoord opschrijven. 

Zorg dat op 2,4 en 5 Ghz hetzelfde wachtwoord is ingesteld. 

WPA password 

ZTE modum geinstalleerd YouTube nog steeds sloom,marktplaats ook niet te pruimen.

Ook de tv verbinden was een ramp erzit op het ZTE modem wel een wps,maar je moet dan in het 

modem zelf inloggen om wps op on te zetten.

Wat er toen mis ging...god only knows:joy: ..afijn hele middag zoeken,en zag dat ipv6 uitgevinkt

moest worden,en toen ging het voorwaarts en alles werkt zoals het oude zwarte modem.

alleen de wps krijgt geen contact met mijn tv...en das heel erg! want ik volg exact de te volgen

weg hiermee.  mijn oude router houd ik voorlopig thuis,je weet maar nooit:confounded:

mischien dat Anton nog een idee heeft van how to.

Reputatie 3
Badge +5

Hallo bramsat,

 

Wat balen dat je een probleem hebt met de snelheid van het internet. Als je voor 50 Mb/s betaald dan is 20 Mb/s natuurlijk niet de bedoeling. Zoals pipodeclown aangeeft kan het natuurlijk te maken hebben met je modem. Dat zou ik graag voor je uit willen zoeken. Ik kijk dan meteen of het aan de telefoonlijn ligt. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.

 

  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • LAatste vier cijfers van het IBAN nummer.

Dit mag je in een privébericht naar me toe sturen. Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag.

Groeten Anton

Ben geen nieuwe klant, heb al jaren 50mb...en ik zie ook dat 50 mb op glasvesel geleverd word.

dus niet meer op de telefoonlijn.En ik vermoed dat dat het probleem is.Dus ik krijg nu 20mb.

terwijl ik een 50mb abbo heb en daar voor betaal.

Let wel dat zijn vermoedens! anders kan ik die slome verbinding niet verklaren.

De folder die ik gisteren kreeg begint dan ook met….JE HEBT GOED EN GOEDKOOP INTERNET.

Daar staat dus niet je hebt de 50mb internet! zoals voorheen...want die 50 mb leveren wij niet

meer op de telefoonlijn...maar alleen op de glasvesel aansluiting.

En natuurlijk is mijn huis ook aangesloten op glasvesel, alleen ik zit op de telefoonlijn die dan

alleen de 20 mb levert...toch?

En dat nieuwe modem wat ik krijg zal mischien wel sneller werken als de bestaande,alleen

20mb is geen 50mb….gaat u mij dat maar even uitleggen.

Reputatie 7

Heb je het nieuwe modem al geprobeerd? Wellicht was je oude modem het probleem waardoor je verbinding niet optimaal was.

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 levert aan nieuwe klanten alleen nog een tot 20mbit verbinding. Voor alle hogere snelheden verwijzen ze door naar hun andere merk, t-mobile.

Maar bestaande klanten behouden hun product en snelheid. Een nieuw modem voor jouw 50mbit product kan zeker geen kwaad.

Reageer