Ik ben opzoek naar een klachtenformulier alleen kan ik deze niet vinden. Iemand die hierbij kan helpen?
Hoi
Er is geen online klachtenformulier. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Via dit forum helpen andere klanten je mee te denken met oplossingen en er lezen ook moderators mee van Tele2 om te helpen. Zet anders je vraag hier eens neer.
Hoi
Er is geen online klachtenformulier. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Via dit forum helpen andere klanten je mee te denken met oplossingen en er lezen ook moderators mee van Tele2 om te helpen. Zet anders je vraag hier eens neer.
Mijn vraag die ik had is al beantwoord door de telefonische klantenservice.
In maart is mij een belofte gedaan door Tele2 dat als ik mijn abonnement, die toen actief was, om zou zetten naar een Sim Only ik ten alle tijden een nieuw toestel kon toevoegen aan het nieuwe abonnement. Echter schijnt dit dus al vanaf half januari dit jaar niet meer te kunnen.. Of te wel, er is mij een belofte gedaan door deze medewerker van Tele2 die nooit gedaan had mogen worden en ik nu dus genoodzaakt ben een toestel zelf aan te schaffen.
Dat heet Jump renewal en staat hier beschreven. Als je niet aan de voorwaarden voldoet dan kan dat niet. Ik zou de klantenservice nog eens bellen en vragen naar de jump renewal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.