Het is mij nog nooit gelukt om in de "MijnTele2" app te komen. Het is mij destijds wel gelukt om mijn account te activeren. Ik krijg telkens een pagina te zien met: 'sorry er is iets mis gegaan, probeer het later opnieuw'. Dit heb ik al een paar maanden. Ik heb geen idee waar het fout ga. Hoe zou ik wel kunnen inloggen?
Alvast bedankt!
icon
Beste antwoord door Hinke van Tele213 January 2018, 14:58
Dat verklaart een hoop, aangezien er voor Tele2 Zakelijk geen MijnTele2 App beschikbaar is. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Tele2 Zakelijk.
Ja, ik kan inloggen op de site! Ik heb een zakelijke abbo en het lukt niet om in de app te komen. Het wachtwoord werkt niet, en wanneer ik op wachtwoord vergeten druk, krijg ik dus die foutmelding.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.