beantwoord

Account inloggen lukt niet nieuw abonnement

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 114 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen via amp, maar wil de simkaart in gebruik gaan nemen maar op de tele2 site zegen ze dat mijn account niet bestaat, terwijl ze mij wel factuur sturen op die email dus dat is wel grappig. Maar als ik dan nieuw wachtwoord wil aan vragen kan dan niet op een of andere manier en zegt dat  ze ook in eens mijn nummer niet meer herkennen?

 

Groetjes 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 17 February 2021, 09:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heb je een andere telefoon bij de hand? Als je meteen de helpdesk belt is het meteen opgelost. 

Anders moet je hier wachten tot een moderator je helpt. 

Reputatie 7

Probeer je eens opnieuw te registreren voor Mijn Tele2.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Kai1,

Welkom op de Community en bij de Tele2-familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement.

Supertof dat je voor ons hebt gekozen, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk gebruik maken van jouw abonnement bij ons! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat wij vanochtend jouw abonnement hebben geactiveerd met nummerbehoud. Je kan nu jouw MijnTele2 activeren via https://www.tele2.nl/my/registreren. Veel plezier met jouw nieuwe abonnement! Als het goed is heb je hier gister en vandaag een aantal smsjes over ontvangen waarin we uitleggen wat de status is van jouw abonnement en nummerbehoud.

Mocht je hier vragen over dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!