Nieuws

5G van Tele2

  • 13 January 2021
  • 43 reacties
  • 2604 x bekeken
5G van Tele2

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

43 reacties

Reputatie 7

Nu is er hier in discussies al vaak beweerd dat er voor een echte unlimited bundel zonder boosters er eerst 5G beschikbaar moest zijn. Nu is mijn vraag, wordt bij het afnemen van 5G je unlimited bundel ook echt unlimited, of moet je dan nog steeds boosters gebruiken net als bij 4G? Anders zijn dingen die hier worden genoemd zoals als cloud gaming toch echt onmogelijk (4,7 GB/uur voor 720p tot wel 20GB/uur voor 4K, H264 codec op stadia).

Waar zie je die beweringen dan? Die zijn voor zover ik weet nooit gedaan. Met 5G werkt het precies hetzelfde als met 4G, er wordt nergens anders beweerd. Een Tele2 moderator heeft op dit forum wel aangegeven dat Tele2 onderzoekt of de ervaring met Unlimited verbeterd kan worden.

Nu is er hier in discussies al vaak beweerd dat er voor een echte unlimited bundel zonder boosters er eerst 5G beschikbaar moest zijn. Nu is mijn vraag, wordt bij het afnemen van 5G je unlimited bundel ook echt unlimited, of moet je dan nog steeds boosters gebruiken net als bij 4G? Anders zijn dingen die hier worden genoemd zoals als cloud gaming toch echt onmogelijk (4,7 GB/uur voor 720p tot wel 20GB/uur voor 4K, H264 codec op stadia).

Verwijdere je telefoonnummer uit je bericht  Je hebt drie kwartier !

Graag weer contact met Cas

 

 

Ik heb nog een vraag wat doen we met het geld wat ik teveel heb betaald wordt het teruggestort en ik ga nu opnieuw opstarten

Reputatie 6
Badge +2

Update:

Het is vanaf vandaag mogelijk om op MijnTele2 je toegang tot 5G te activeren! 
Jouw toestel moet wel 5G ondersteunen. Check de veelgestelde vragen hierboven voor meer informatie!

Reputatie 6
Badge +4

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Dus dan betaal ik nu 2 euro per maand en ik er nog geen gebruik van kan maken? Terwijl ik wel een bericht heb gehad dat het abonnement ingaat. 

 

Je betaald nu nog je oude bedrag van je oude abonnement. Pas over 4 maanden gaat je nieuwe in, en dan betaal je er ook pas voor. 

 

Mocht 5G wel ingaan dan zou ik even via de OnePlus Community App vragen hoe het zit met de update voor Nederland om 5G aan te zetten. Deze app zit standaard op je telefoon.

Maar in de mail die ik heb ontvangen van jullie staat dat mijn activeringsdatum (voor mijn verlenging) op 17-01-21 staat… 

 

Even aanvulling, voor de 20e krijg je een update die de problemen moeten oplossen. 

Reputatie 6
Badge +4

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Dus dan betaal ik nu 2 euro per maand en ik er nog geen gebruik van kan maken? Terwijl ik wel een bericht heb gehad dat het abonnement ingaat. 

 

Je betaald nu nog je oude bedrag van je oude abonnement. Pas over 4 maanden gaat je nieuwe in, en dan betaal je er ook pas voor. 

 

Mocht 5G wel ingaan dan zou ik even via de OnePlus Community App vragen hoe het zit met de update voor Nederland om 5G aan te zetten. Deze app zit standaard op je telefoon.

Maar in de mail die ik heb ontvangen van jullie staat dat mijn activeringsdatum (voor mijn verlenging) op 17-01-21 staat… 

 

Dan moet je het andere doen wat ik zei, dan heeft OnePlus de optie van 5G nog niet aanstaan in Nederland. Hier kan Tele2 je niet mee helpen, dit moet OnePlus doen via een update. Vraag het even na via de OnePlus Community App

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Dus dan betaal ik nu 2 euro per maand en ik er nog geen gebruik van kan maken? Terwijl ik wel een bericht heb gehad dat het abonnement ingaat. 

 

Je betaald nu nog je oude bedrag van je oude abonnement. Pas over 4 maanden gaat je nieuwe in, en dan betaal je er ook pas voor. 

 

Mocht 5G wel ingaan dan zou ik even via de OnePlus Community App vragen hoe het zit met de update voor Nederland om 5G aan te zetten. Deze app zit standaard op je telefoon.

Maar in de mail die ik heb ontvangen van jullie staat dat mijn activeringsdatum (voor mijn verlenging) op 17-01-21 staat… 

Reputatie 6
Badge +4

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Dus dan betaal ik nu 2 euro per maand en ik er nog geen gebruik van kan maken? Terwijl ik wel een bericht heb gehad dat het abonnement ingaat. 

 

Je betaald nu nog je oude bedrag van je oude abonnement. Pas over 4 maanden gaat je nieuwe in, en dan betaal je er ook pas voor. 

 

Mocht 5G wel ingaan dan zou ik even via de OnePlus Community App vragen hoe het zit met de update voor Nederland om 5G aan te zetten. Deze app zit standaard op je telefoon.

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Dus dan betaal ik nu 2 euro per maand en ik er nog geen gebruik van kan maken? Terwijl ik wel een bericht heb gehad dat het abonnement ingaat. 

Reputatie 6
Badge +4

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Dan is 5G pas actief bij je nieuwe abonnement. Dat is over ongeveer 4 maanden. 

Ook kan dit een probleem zijn vanuit OnePlus, zij moeten 5G misschien nog aan zetten via een software update. 

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Heb een verlenging besteld (sim only zonder toestel), aangezien hij niet bij een abonnement gekozen kan worden. Postcode = 7522 RB (volgens de map moet er wel 5G zijn). 

Reputatie 7
Badge +12

Heb je 5g toegevoegd aan je lopende abonnement, of het je een verlenging besteld met nieuwe bundels, looptijd en prijzen? In het laatste geval, had je een simonly of een toestel abonnement erbij? Welke postcode woon je?

Hallo,

Zelf heb ik een one plus 8 pro (zoals op jullie website staat is deze 5G klaar). Nu heb ik gisteren mijn 5G abonnement aangevraagd (en per vandaag live). Maar de optie 5G komt niet te voorschijn, terwijl ik wel in een gebied zit waar 5G beschikbaar is.  Moet ik nog iets doen op mijn telefoon om het te activeren?

 

Groet 

Reputatie 7

Netjes, is natuurlijk een must have voor de Tele2 doelgroep.

Reputatie 7
Badge +12

Toet toet!!!!!   ZOEf zOEF...

Reputatie 6
Badge +4

Nog sneller het Tele2 forum bezoeken!