Skip to main content

mijn wifi doet het niet. vanochtend helemaal geen internet, nu wel via kabel maar geen wifi

uit en aan zetten odum heb ik al gedaan

Hi @mariekedelange, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk gewoon een goede wifi-verbinding en daar help ik je direct bij. Goed dat je het modem al uit en aan hebt gezet. Bekijk ook eens dit artikel. Hierin staan nog een aantal stappen die je kunt proberen om de wifi-verbinding terug te krijgen en te verbeteren.

Mocht het hiermee nog niet werken, neem dan even contact op met mijn collega’s van de klantenservice via 020-7544444 of via de chat. Zij hebben toegang tot de Thuis-systemen waarmee ze je direct verder kunnen helpen, zoals met een lijnmeting of zelfs het vervangen van het modem. Ik heb die toegang zelf niet, anders had ik het graag zelf voor je opgelost. 

Laat je het me weten of het hiermee lukt? Of werkt het inmiddels weer? Ook dan hoor ik het graag van je! 😊


Reageer