beantwoord

Geen internet thuis

  • 2 April 2021
  • 2 reacties
  • 70 x bekeken

Sinds een week steeds meer storingen met de internetverbinding. Na een jaar van probleemloos thuis werken met vier mensen, stoort sinds een week de internetverbinding.  De pc’s in huis zijn bekabeld aangesloten op de modem/router. Sinds een week valt de connectie van een van onze gezinsleden met haar werkgever steeds weg, zwarte pagina. Komt dan meestal vanzelf terug, maar af en toe ligt de verbinding er helemaal uit. Ook de video afspraken geven de afgelopen week een slechte verbinding aan, hoor ik van de andere deelnemers, waarbij ik steeds vaker geen beeld heb van de andere deelnemers. Tot vorige week donderdagavond (25 maart 2021) hadden we nooit problemen en heb ik vaak onze stabiele verbinding genoemd tegen anderen.

icon

Beste antwoord door ItsNaud 2 April 2021, 14:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5

Hoi Walter,

Maak je gebruik van xDSL of Glasvezel? Kijk anders even op https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen/postcodecheck.htm of er een storing gemeld word. Als er een xDSL geleverd wordt dan is dit altijd via het KPN netwerk vandaar de link.

Mocht er geen storing zijn, dan raad ik je aan om even met de klantenservice te bellen!

Beste Naud,


bedankt voor je snelle reactie, ik heb helaas (nog) geen glasvezel, maar gewoon koper van KPN. Dat werkte overigens tot vorige week heel goed. Ook nu is de snelheid prima 50-55 download en 20-25 upload.

geen storingen bekend bij KPN en toch valt afgelopen week regelmatig de verbinding met de externe server weg, waardoor je opnieuw moet aanmelden en bij video gesprekken slechte kwaliteit waardoor beeld wordt uitgeschakeld. De anderen zien mij niet meer en ik hen niet.

 

Groeten, Walter