Restart van het modem is het enigste wat je kan doen. En dan morgen de klantenservice bellen.
Restart heb ik uiteraard al 5 keer geprobeerd.. daar wordt het slechter van. Internet is dan volledig weg. Hielp de vorige keer helaas ook niet.
Toch bedankt voor je reactie
Hallo @kellismit,
Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om je te helpen met het optimaliseren van jouw internetverbding!
Bedankt voor het invullen van jouw Community profiel met persoonlijke gegevens. Ik heb meteen jouw account erbij gepakt en een lijnmeting kunnen doen. Dit houdt in dat wij de lijn vanaf de wijkcentrale naar jouw woning testen. Deze is goed en stabiel!
Dat is goed nieuws. De volgende stap is de verbinding in jouw woning te controleren. Hiervoor heb ik een topic erbij gezocht. Het zijn een aantal stappen die je zelf kan doornemen om de verbinding te verbeteren. Probeer de stappen in dit topic:
Laat je mij weten of het heeft geholpen? Ik sta voor je klaar!