beantwoord

modem teruggestuurd maar niet verwerkt

  • 8 juni 2021
  • 1 reactie
  • 33 x bekeken

heb van tele 2 een brief gekregen waarin nogmaals gevraagd wordt om de apparaten terug  te sturen.

Dit heb ik 10 mei al gedaan en post nl zegt dat het 17 mei afgeleverd is.

Kun je voor mij nakijken of het binnen is want ik wil niet dat er 99 euro afgeschreven wordt voor iets wat niet waar is.

Aangezien dit de enige manier is die ik kan verzinnen om contact met jullie te krijgen doe ik het op deze manier.

Hoop snel iets te horen / lezen

 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 9 juni 2021, 13:57

Hey @dibdido,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw teruggestuurde apparatuur.

Jammer dat je het abonnement hebt opgezegd, weet dat je altijd welkom bent bij ons. Het kan zijn dat ons systeem jouw terugzending heeft gekruisd, die brief wordt automatisch gestuurd. Als je mij het afleverbewijs kan toesturen van PostNL per mail dan zorg ik meteen dat het wordt afgehandeld. Ik stuur je een privebericht met het e-mailadres goed?

Laat je weten of het is gelukt? Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @dibdido,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw teruggestuurde apparatuur.

Jammer dat je het abonnement hebt opgezegd, weet dat je altijd welkom bent bij ons. Het kan zijn dat ons systeem jouw terugzending heeft gekruisd, die brief wordt automatisch gestuurd. Als je mij het afleverbewijs kan toesturen van PostNL per mail dan zorg ik meteen dat het wordt afgehandeld. Ik stuur je een privebericht met het e-mailadres goed?

Laat je weten of het is gelukt? Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Reageer